Sentiment calduros

26 februarie 2012 at 22:45 2 comentarii

Da, sunt in parc. Mult mi-a mai luat pana am ajuns! Batea soarele asa frumos prin fereastra si primavara se arata sosita deja, dar ma gandeam: ei, tot bate vantul rece aici in Anglia, o fi frig daca stai afara. Si este, dar daca imi bag mainile in buzunare si stau cuminte la soare e atat de bineeee! Da, la noi vine primavara, deja am vazut ghiocei pe marginea drumurilor 🙂

In fine. Pe langa asta insa, tocmai am descoperit inca un lucru care mi-a incalzit sufletul. Si sa nu radeti de mine, ca pare simplu si la mintea cocosului, insa niciodata nu am vazut lucrurile atat de clar ca astazi: imi place sa cant si pot alege orice piese care imi plac, le pot invata si le pot canta in casa, in timpul liber. Nu stiu, ori parea prea simplu incat ma gandeam: cum sa cant prin casa, asa, de nebuna, cu piesa in fundal? Am corul, si gata, am activitate cantatoare. Daca nu planuiesc sa ajung solista intr-o trupa, ce folos; si-apoi, stiu ca vocea mea nu e destul de buna etc etc etc. Plus ca intr-adevar, cantand in cor nu puteam spune ca nu fac nimic pentru hobby-ul meu de a canta. Dar mi-am adus aminte in dupa amiaza asta cum era in primul an de facultate cand nu am prea iesit in oras, cum ascultam radioul foarte mult si cantaaaam, toata ziulica, le stiam pe toate pe de rost! Azi am cantat de vreo cateva ori „Little Green” a lui Joni Mitchell, ca sa o invat putin, cat sa o cant cu prietenul meu care ma poate acompania la chitara, si m-a izbit: cine zice ca nu pot face asta chiar mai des, fie ca sunt acompaniata, fie ca nu, pur si simplu, sa-mi petrec timpul incercand sa fac asta tot mai bine pentru ca am constatat in ultima vreme ca am o voce chiar buna (datorita lui Steph) si ca poate fi imbunatatita. Si-apoi, imi place sa cant la nebunieeeeee! Oare imi paruse un mod usor prostesc de a petrece timpul (auzi tu, sa canti prin casa)? Toata lumea parea sa aiba hobby-uri adevarate, nu de-astea 😛

Cateodata adevarul ne sta in fata si noi tot nu il vedem, ne tot uitam peste el, spunand: oare ce-o fi pentru mine, pentru ca la lucrurile astea care par ca-mi plac nu ma pricep asa ca lumea, e clar ca trebuie sa caut altceva. In loc sa muncesc sa devin mai buna la ce-mi place deja…

Entry filed under: Cum am facut eu.

Moment frumos cu vocea mea

2 comentarii Add your own

  • 1. pinguilde  |  27 februarie 2012 la 16:34

    Cum te putem asculta? 🙂
    (cu urechea nu-i frumos sa tragem)

    Răspunde
    • 2. devorbacugandurilemele  |  3 martie 2012 la 13:32

      pfiu! m-ai incuiat pentru vreo saptamana cu intrebarea asta 🙂 Pentru ca ma gandeam: vezi, deci tot trebuie sa ies la rampa, daca ai cantatul ca hooby, nu prea tine sa il tii doar pentru tine, si daca nu iese bine etc etc etc. Intram in starea veche. Dar acum, dupa o sapt: pai, daca iese totul bine, poate ne intalnim pe la petreceri restranse si ne (in)cantam reciproc 🙂

      Răspunde

Lasă un comentariu

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Motto:

Sunt ceea ce aleg sa fiu
wordpress statistics
februarie 2012
L M M J V S D
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829  

Categorii