Tot Doamne Doamne

13 mai 2009 at 10:44 Lasă un comentariu

În ultima vreme am tot observat că e suficient să arunc un gând într-o anumită direcţie, şi se şi îndeplineşte. E adevărat că acel gând e doar aruncat, gen „ar fi super dacă…”, nu e o cerinţă, o rugăminte, spusă repetat. Merge şi dacă-mi trece prin minte acelaşi gând în zile diferite, pentru că-mi doresc mult un lucru.

Cum stă Doamne Doamne acolo şi ne ascultă… îmi tot imaginez cum o fi să te uiţi către Pământ, unde va în jos, şi să poţi auzi pe fiecare om în parte. Probabil că are un „TodoList” cu „taskuri” gen: Duminica – ora. 10,00-12,00 Cine e şi ce face în Biserica; ora 12,00-13,00 Cine mai face un bine; ora 13,00-15,00 Ce-şi mai doresc oamenii etc Şi când ajunge aici îşi potriveşte radioul pe frecvenţa continentelor şi se pune pe ascultat, ma ia şi notiţe. Probabil că are un „soft” unde are înregistrat istoricul fiecăruia şi îl consultă ori de câte ori are nevoie, apoi decide ce să facă. Cu siguranţă îşi poate pune şi „reminder-uri” pentru dorinţe pe care nu le îndeplineşte pe loc. Oricum, e nevoie de adevărate „skills-uri” de „time management”… şi de lb. engleză!

Mai în glumă mai în serios, nu îl mai văd pe Dumnezeu ca pe un personaj serios, care nu ştie de glumă sau de simţul umorului, care nu îngăduie sub nici o formă încălcarea regulilor. Un înger lăsat de Dumnezeu pe Pământ şi pentru mine, pe nume Dorothea, m-a învăţat asta cu ceva vreme în urmă şi-mi amintesc că mi se părea ceva nemaiauzit şi de neînchipuit. Dar avea dreptate. Îmi povestea cu o nespusă bucurie în ochi cât de bun şi cumsecade e acest „tip” şi mi-a povestit mult despre latura veselă a Sa. Din păcate oamenii nu şi-l imaginează astfel. Eu cred că El a înţeles exact aşa cum trebuie această variantă imaginată asupra vieţii Sale.

Şi puteţi fi siguri că a venit vremea răcoroasă măcar pentru o zi întrucât mi-am tot dorit zilele astea să mai port măcar o dată o anumită combinaţie de haine, pentru care se cereau temperaturi ceva mai joase. Deci da, eu sunt de vină. 🙂 Nu daţi, nu daţi!

Entry filed under: Uncategorized.

M-a ascultat Doamne Doamne… Concert de suflet – Corul Sound la Centrul Ceh

Lasă un comentariu

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Motto:

Sunt ceea ce aleg sa fiu
wordpress statistics
mai 2009
L M M J V S D
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Categorii