Exista un sport si pentru mine

16 Iulie 2011 at 22:11 Lasă un comentariu

Exista un sport si pentru mine! Biciclismul 🙂

Mi-am dat seama de asta in plimbarea de 45 de km din seara asta. Doamne, ce frumos e pe bicicleta, in aer liber, si vezi tot peisajul dimprejur! Nu am fost niciodata pasioanta de sport si chiar credeam (cu rusine) ca sportul nu e pentru mine, e prea mult efort si nicio placere. Nu mi-a placut educatia fizica in scoala, la nicio proba de alergare sau saritura in lungime sau baschet nu eram buna. Si am stiu mereu in ultimii ani ca ar trebui s afac sport pentru muschii de la picioare, s-i recuperez dupa atatea operatii, dar pur si simplu nu am avut tragere de inima sa ma tin de niciunul. Ei bine, mi-am gasit sportul acum, si-mi place de mor! Sa nu mai vorbim de cat de potrivit este pentru muschii mei de la picioare!

Entry filed under: Lumea prin ochii mei. Tags: .

Ce a adus cu el primul concert in Anglia Ce as face cu 161.000.000 de lire

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Motto:

Sunt ceea ce aleg sa fiu
wordpress statistics
Iulie 2011
L M M M V S D
« Iun   Aug »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Categorii


