Ce a adus cu el primul concert in Anglia

10 Iulie 2011 at 22:56 Lasă un comentariu

Am aseptat vreo 7 luni ziua concertului formatiei The King’s Singers🙂 Am primit biletele de ziua mea, in decembrie😛 Am avut ieri onoarea si placerea sa fiu in sala si sa-mi bucur sufletul cu cateva selectii foarte diferite din cantecele lor. Insa nu numai atat.

La corul SOUND in Bucuresti am tot auzit vorbindu-se despre ei si am inceput sa-i ascult si sa-i indragesc. A fost o mare bucurie pentru mine sa pot merge la unul din concertele lor. Nu  contat nici ca a trebuit sa calatoresc 4 ore dus si 4 intors, in miezul noptii, tot ce a contat a fost bucuria de a-i asculta pe viu🙂 Si Doamne, ce voci, ce armonizari frumoase au pentru piesele lor, si ca de multe amintiri au rascolit in mine aseara legate de cantatul in cor! Nu mi-am putut abtine lacrimile pe prima piesa, iar in timpul piesei a doua am stiut ca vreau numaidecat sa incep sa iau lectii de cantat cu cineva.

Nu mi-am gasit inca un cor aici si nici nu am inceput alta activitate ca hobby, voiam sa vad intai ce fel de serviciu gasesc si ce timp imi ramane pentru hobbyuri. Nu e ciudat (si abia de curand am realizat asta) ca cineva sa-si decida hobbyurile in functie de timpul liber lasat de serviciu, in loc sa-si gaseasca un serviciu care sa-i permita sa-si vada de hobbyurile deja existente (asta daca nu-si transforma hobbyul in serviciu)? Am simtit ca este o idee valoroasa la care merita sa reflectez: cam tradeaza atitudinea mea fata de viata, munca, hobbyuri (placere) si vreau s-o schimb😉 Insa pana atunci, stiu clar ca lumina zilei ca vreau sa iau lectii de cantat, ca sa-mi cunosc vocea. Si nu a fost in totalitate o decizie de moment.

Am cantat 8 ani in cor dar inca nu stiu ce poate face si cum e vocea mea de fapt. Ei cum sa fie, ca si persoana🙂 Tocmai asta este. Va fi o cunoastere dubla. Si filmul As it is in heaven mi-a demonstrat acest lucru. Acolo, un dirijor ii indeamna pe membri din corul lui sa-si gaseasca vocea proprie, sa se cunoasca foarte bine, si apoi sa se „inteleaga” cu celelalte voci din jur. Mergand mai departe pe firul aceleiasi idei, m-am inspirat si dintr-o replica din filmul The King’s Speech: regele George al VI-lea al Angliei lupta sa scape de balbaiala, dar doctorul lui i-a spus ca e mai degraba o problema de atitudine a sa fata de oamenii din jur si l-a facut sa vrea sa se faca inteles si ascultat de cei din jur. La un moment dat, la intrebarea doctorului: Si de ce ar vrea, ma rog, oamenii sa te asculte? (asa, ca sa il provoace), iar regele a raspuns ridicand vocea: „Pentru ca am propria voce!”

Asa ca, una peste alta, peste samburii de dorinta de a-mi afla propria voce presarati de aceste doua filme, apare concertul de aseara cand am stiut, pe loc, pur si simplu, ca asta e primul lucru cu care vreau sa incep sa-mi umplu timpul liber aici in Anglia. Sau nu stiu daca nu cumva asta e primul lucru cu care vreau sa incep sa-mi construiesc universul aici in Anglia. Aveam un intreg univers in tara si acum, cumva, trebuie sa o iau de la O. Asa ca Doamne ajuta! Cunosc pe cineva care da lectii de cantat, si cred ca o sa incep la primul salariu, adica peste vreo 2 saptamani. Dar pana atunci, ma ajuta un prieten care canta la chitara sa ne jucam cu cateva acorduri🙂 Abia astept prima lectie, paote chiar asta seara😉 !

Entry filed under: Lumea prin ochii mei. Tags: , .

Primul concert in Anglia Exista un sport si pentru mine

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Motto:

Sunt ceea ce aleg sa fiu
wordpress statistics
Iulie 2011
L M M M V S D
« Iun   Aug »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Categorii


