Servicii englezesti

28 Iunie 2011 at 0:09 Lasă un comentariu

De curand am fost la un salon (din acelea de infrumusetare) pentru prima data aici in Anglia. Diferenta mare fata de Romania, dar stati, ca inca nu am zis pe care il prefer: ei bine, undeva la mijloc.

Aici te intreaba de 1000 de ori daca esti bine, daca ti-e bine, daca stai bine, daca iti place, daca mai ai nevoie de ceva (prea mult pt gustul meu) si intr-un mod mult prea intentionat, ca si cand ar avea o lista de actiuni pe care trebuie sa le faca pentru ca totul sa fie bine si le tot taie de p lista pe masura ce le fac. In Romania se merge insa la cealalta extrema, cateodata nu mai pot ei daca ti-e bine, daca iti place cum stai etc. (Putin pe langa subiect, experienta cu salonul a fost copios de amuzanta pentru ca dra care a vazut de mine era un soi de Barbie pe toate planurile, si-atunci toate aceste politeturi venite pe un ton de Barbie erau si mai false, prostute si ca pentru prosti – ex. mirare la orice lucru minor pe care il spuneam, si apreciere etc)

Daaaar, pentru un alt lucru o sa spun: jos palaria! Englezul care lucreaza in servicii (si nu numai, cred) nu te-ar jigni sau judeca pentru nimic in lume. Chiar daca stie ca are dreptate, zice: „A, sa mai verific o data” si acceptand ideea ca ei ar fi putut sa greseasca, mai verifica o data de fata cu tine si-atunci de obicei iti dai seama ca ai gresit (sigur, daca e cazul). Romanul ti-ar spune „ba nu, asa , cum spun eu”. Asa mi s-a intamplat cand mi-a zis pretul la sfarsit, iar eu am zis: „sunteti sigura? pentru ca am calculat inainte sa vin si era zzz lire”. Reactia: „Ah, lasati-ma sa verific inca o data” 11,5 + 16= 27,5 (nu 17,5 cum calculasem eu stupid inainte :-P) Toate acestea, pe acelasi ton si cu aceeasi fata de Barbie amabila. Dar asta nu a mai contat in acel moment…

Entry filed under: In Anglia. Tags: , .

Cea mai frumoasa tura cu bicicleta Cum se poate obtine drept de munca in Anglia

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Motto:

Sunt ceea ce aleg sa fiu
wordpress statistics
Iunie 2011
L M M M V S D
« Mai   Iul »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Categorii


