Ma mut in Anglia

23 Mai 2011 at 17:07 1 comentariu

Da, trist dar adevarat pentru parintii mei, si trist si vesel dar mai mult vesel pentru mine🙂

Asa a vrut viata, sa am aceasta ocazie. Si-ncerc. Nu ma sperie nimic in asta. Ba chiar pot spune ca mereu mi-am dorit o experienta internationala. E ceva ce ma atrage sa cunosc diferite culturi si sa fiu in contact permanent cu ele. Nu stiu daca m-am gandit vreodata ca vreau sa plec de tot, sigur nu, doar imi doream experiente diverse legate de alte culturi.

M-am gandit sa astern aici, pe rand, impresii din aceasta noua experienta pe care o traiesc. Am intarziat cu cateva, dar o sa recuperez cand o sa mai adaug impresii noi la subiecele deja traite.

Acum voiam sa va spun despre experienta mea cu primul interviu pentru un loc de munca aici. Am primit postul! Da, am avut joi primul interviu si vineri m-au anuntat ca mi-l ofera mie. Nu a contat ca sunt romanca, nu m-au intrebat daca m-am mutat deja aici sau nu, daca am drept de munca sau nu. Ce stiau despre mine era doar ce scria in CV: pana acum – joburi in Romania. Intamplator, m-am ocupat eu de cateva luni incoace sa-mi obtin actele necesare, asa incat acum nu mai am de asteptat mult pana sa incep sa lucrez. Altfel, ar fi inceput ei acum sa se ocupe de obtinerea actelor🙂

Asa ca tocmai s-a doborat un mit: e greu sa obtii un job in Anglia daca esti roman🙂

Entry filed under: In Anglia. Tags: , .

Innovatio cu corul SOUND si Franceso Saverio Messina Cum e cand pleci de acasa

1 comentariu Add your own

  • 1. pinguilde  |  24 Mai 2011 la 9:47

    Bafta! Tin pumni si astept povesti.🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Motto:

Sunt ceea ce aleg sa fiu
wordpress statistics
Mai 2011
L M M M V S D
« Feb   Iun »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Categorii


