Si iata-ma-s tot eu cea veche

15 Februarie 2011 at 18:10 7 comentarii

🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂

Zambesc larg si ma simt atat de bine!

Contrar asteptarilor, nu am avut nevoie de nici macar o secunda sa ma obisnuiesc cu noua „eu”. Taia si tot taia din parul de pana azi, si povesteam de parca era una din datile trecute cand nicio schimbare majora nu era in plan. Si doar vedeam ca se scurteaza dar nu mi se parea nimic foarte diferit de cum ma stiu.

La un moment dat eram periuta la spate si deasupra urechilor, doar partea de sus era o periuta usor mai mare si dupa spalat statea nebun in toate directiile, suficient de frumos cat sa spun Stop acolo. Lidia a vrut sa incerce asta, o varianta usor mai „sigura”. Si tentatia a fost mare, pentru ca-mi statea super. Cred ca mi-era usor frica de asa un moment, in care urma sa am o frizura aproape de ceea ce-mi doream, si care sa ma faca sa nu merg pana la capat. Dar eram pregatita inca de dinainte sa ajung acolo sa nu plec fara periuta mea mult dorita. Tentatia a fost mare si mi-a luat vreo 2 minute de gandire. Si pana la urma am zis: Fa-l pe tot periuta!

Si-asa a facut, si mi-a placut; este o senzatie mult mai frumoasa decat cea de la frizura intermediara. E pur, e frumos, e simplu. E minunat! Nu am simtit ca-mi lipseste ceva nici macar o secunda, si desi suna ciudat, nu am simtit ca m-am schimbat in vreun fel, ca si cand nu m-as fi tuns deloc. Eram pregatita pentru alta senzatie, una noua, dar daca asta nu s-a intamplat inseamna ca schimbarea era deja in mine.

Sunt aceeasi Cata, frumoasa si libera, dar mai ales impacata cu ea insasi🙂

Entry filed under: Cum am facut eu. Tags: , , , , .

Asta vreau sa fac Concert SOUND – All that love

7 comentarii Add your own

  • 1. Cristian  |  16 Februarie 2011 la 18:55

    Asa e, nu vazusem ultimul tau post. Cu toate astea gand la gand, am scris amandoi cam acelasi lucru🙂

    Felicitari! Iti sta intr-adevar foarte bine tunsa periuta. Decizia a fost dificila🙂

    Cum te-ai simtit prima zi in public?

    Răspunde
    • 2. devorbacugandurilemele  |  16 Februarie 2011 la 21:13

      supeeeeeer!

      imi place cum s-au intamplat lucrurile pentru ca totul a fost simplu. eu am continuat sa tot uit ca m-a tunsesem si tot observam ca se uita cate un coleg care venise mai tarziu luuung la mine, si-mi trebuiau 2, 3 secunde pana sa inteleg de ce.

      imi place ca n-am simtit nevoia sa fac din asta un eveniment. si-mi place ce mi-a spus lumea azi: ca la inceput nu le venea sa creada, dar dupa 1 ora s-au obisnuit cu mine si ca ma vad ca inainte.🙂

      nu mai vorbesc de complimente!
      n-a fost nici un comentariu negativ (sincer sau nu)🙂

      Răspunde
      • 3. Cristian  |  17 Februarie 2011 la 19:10

        Ma bucur pentru tine ca ai primit multe complemente – cum iti spuneam. Si e grozav ca nici o recatie negativa!

        Ma bucur si ca lumea a inceput sa se obisnuiasca cu tine asa. In scurt timp iti vor atrage atentia cand incepe sa iti creasca parul si nu l-ai mai tuns!🙂

        Simplitate, deschidere, curatatenie sufleteasca …

        Vrei sa il pastrezi periuta?

      • 4. devorbacugandurilemele  |  17 Februarie 2011 la 19:34

        Clar! Cel putin cateva luni!

  • 5. carmen's handcraft  |  24 Februarie 2011 la 13:43

    Buna! Nu ne cunoastem si nu as avea nici un interes sa te mint. Iti spun doar, ca arati superb si felicitari pentru decizia luata!

    Răspunde
    • 6. devorbacugandurilemele  |  24 Februarie 2011 la 13:56

      Iti multumesc!

      Răspunde
  • 7. Dealu Frumos  |  26 Februarie 2011 la 17:38

    Bbuna,Cata ! Nu o sa pot sa aprob motivatia atitudinii(ex:cineva ar putea sari de pe bloc ca sa dovedeasca ca supravietuieste si…e atitudine?).Insa,aprob sa faci ce vrei sa faci,caci asa vei sti ca e bine,sau nu.Asta,insa,nu e ,,atitudine”,e…….un copil !
    Cu drag!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Motto:

Sunt ceea ce aleg sa fiu
wordpress statistics
Februarie 2011
L M M M V S D
« Ian   Mai »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28  

Categorii


