fericire cu david phelps

19 Iunie 2010 at 22:05 3 comentarii

in seara asta am fost la concertul lui David Phelps…

nu-l cunosteam. stiam doar ca merg cu o prietena la un concert al unui cantaret pe nume david phelps care canta gospel, si m-am dus. totul a inceput cu ceva ce semana mult a muzica usoara, antrenanta si-mi venea sa ma ridic de pe scaun si sa dansez. si dupa cateva ezitari si o privire care cerea aprobare catre prietena mea, m-am ridicat! nu am stat sa ascult versurile, doar traiam acel ritm si acele acorduri care erau mult prea pe gusturile mele. abia la piesa urmataore m-am prins ca el canta deja despre Dumnezeu si am inteles ce fel de gospel canta. asociind piesa cu stilul de vorbire al prezentatorului roman, si adaugate toate peste faptul ca vocea evangheliei era unul dintre sponsori, am inteles imediat. dar nu conta. mi-a placut la nebunie. eu chiar ascultam acel radio in primul an de facultate.

important a fost ca m-am scaldat doua ore si jumatate in acorduri, vorbe si ganduri pentru suflet, a fost sfarsitul perfect pentru o zi in care ma simtisem oricum mai aproape de dumnezeu si in care am avut mai multe trairi legate de el.

acum il cunosc pe david phelps.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

10 years after – concert cu corul SOUND si Valentin Radu Am castigat din nou

3 comentarii Add your own

  • 1. 8imistul  |  22 Iunie 2010 la 1:15

    este o binecuvantare pt muzica gospel contemporana şi pt atatea suflete obosite de atatia entertaineri care au uitat cui trebuie sa fie recunoscatori pt ceea ce au! imi pare nespus de rau ca n-am ajuns la concertul lui desi imi programasem asta cu multa vreme inainte. acum ca am citit si ceva impresii, regretul aproape ca doare.

    Răspunde
  • 2. Mishamojo  |  20 Iulie 2010 la 10:05

    Frumos, tare frumos…

    Răspunde
    • 3. devorbacugandurilemele  |  20 Iulie 2010 la 13:06

      look who’s talking😉
      cat ma bucur ca ti-am descoperit blogul cu aceasta ocazie!

      Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Motto:

Sunt ceea ce aleg sa fiu
wordpress statistics
Iunie 2010
L M M M V S D
« Mai   Sep »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Categorii


