Tristete mare

8 Februarie 2010 at 18:24 2 comentarii

Tristete mare asta seara: niente cor, nema cor, cum vreti sa o luati. Adica obisnuita noastra repetitie de inceput de saptamana nu s-a mai tinut :-(  Ajunsesem la locul cu pricina si abia dupa ora normala de asteptare pana incepe grupul de oameni sa arate mai intreg am dat un telefon si-am intrebat ce se intampla. S-au gandit ca poate lumea nu va veni oricum din cauza nametilor si-atunci au zis: mai bine pas astazi. Doar ca asta nu se intampla aproape niciodata la noi la cor😦

N-o sa vedeti prea des (sper) fata asta trista la mine pe blog, dar pentru asa ceva nu m-am putut abtine. Dintr-o data lumea parca mi s-a prabusit si ma gandeam: dar nu se poate, eu ce ma fac fara seara asta in-cor-ata? Cum se poate sa-mi inceapa saptamana fara seara minunata de cor de luni?

De unde-mi iau eu energia pentru toata saptamana?

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Mersul pe urmele altora Gandul saptamanii 08-14 feb 2010

2 comentarii Add your own

  • 1. camelguilde  |  9 Februarie 2010 la 8:13

    Păi … stai la taifas cu niscai cămile. Pentru că ele, pe lângă rezerva de apă, au şi o mare rezervă de enrgie, pe care o dăruiesc fără preget mai ales celor dragi.

    Răspunde
    • 2. devorbacugandurilemele  |  9 Februarie 2010 la 17:59

      daaaaaa, stiu, pana la urma am si-ncercat si m-a ajutat mult de tot!😉

      Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Motto:

Sunt ceea ce aleg sa fiu
wordpress statistics
Februarie 2010
L M M M V S D
« Ian   Mar »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

Categorii


