Mersul pe urmele altora

29 Ianuarie 2010 at 22:48 Lasă un comentariu

Astazi eram cativa colegi care plecam de la serviciu in sir indian – evident, pe cararile inguste sapate prin zapada de pe trotuarele din Pipera. Si stiti ca exista si urma exacta a picioarelor care au trecut pe-acolo inaintea ta; ai face bine, te gandesti, sa calci exact pe ele, ca sunt un loc sigur, pe langa te poti dezechilibra pentru ca sunt denivelari. Insa vazandu-ma limitata la pasul altuia, ma trezesc zicand la un moment dat: „Ce nasol e sa mergi pe urmele altora!”

Si ma izbeste instantaneu si un al doilea inteles al acestei fraze si ideea articolului: de multe ori luam modelele lucrurilor facute de cei de dinaintea noastra si nu schimbam nimic. Ne gandim tot la siguranta ca acel lucru a reusit o data dupa acel model. E aproape sigur ca va mai iesi o data. E comod si nu ne mai e atat de frica de esec. Bine, e adevarat, eu m-am gandit mai mult la faptul ca ni se impun cateodata sau suntem invatati sa traim dupa niste retete ale altora, fie ele chiar si retete de reusita. Noi insa suntem o alta persoana. Imi va fi greu, incomod si voi obosi repede daca voi merge cu pasi mici de 20 de cm cand pasul meu e de 45 de cm; apoi, forma pantofului meu nu se potriveste cu cea din zapada, e ceva mai mare si simt toate denivelarile de pe margine. Si persoana mai ducea si piciorul stang prea mult spre interior cand calca. La fel si cu urmarea intocmai a modului de actiune al altcuiva. Pot analiza aspectele bune din metoda sa si le pot adapta stilului meu de viata, asta da. Dar nu voi copia intocmai fara sa ma iau in calcul. E viata mea in joc si sunt singurul care e responsabil de ea.🙂

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Parintii mei au incredere in mine Tristete mare

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Motto:

Sunt ceea ce aleg sa fiu
wordpress statistics
Ianuarie 2010
L M M M V S D
« Dec   Feb »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Categorii


