Stiam ca-l prind, si l-am prins!

4 Ianuarie 2010 at 16:33 2 comentarii

Era vreo 20 decembrie, sau nici nu mai stiu. Dar de cateva zile tot voiam sa ajung la gara sa-mi iau bilet de tren pentru seara de ajun, sa merg acasa de sarbatori. Si mama ma-ntreba de fiecare data cand vorbeam: „da’, bilet ti-ai luat? Ca stii ca nu mai gasesti loc…”

Ma duc si cumpar. Spre deosebire de alte dati cand iau acceleratul direct pana la Rupea, acum fac o combinatie inedita de intercity luxos cu personal jegos, doar s-ajung mai devreme (terminam serviciul mai repede cu vreo 4 ore). Ajung si cumpar. Vin acasa seara multumita si colega mea de apartament imi spune ca s-ar putea sa nu prind personalul din cauza intarzierilor CFR din ultima vreme. Aveam 20 de min intre ele. Nici nu-i dau dreptate, nici nu o contrazic, insa refuz sa ma gandesc la o asa varianta. Adica eu plec mai devreme ca sa ajung tot cu intarziere? Nu, nu incape vorba.

Ma sui in tren. VIen controlul dupa o jumatate de ora. Zice: „Sa stiti ca nu veti prinde legatura, zilele astea am ajuns la BV tot pe la 4 jumate (in loc de fara 10).” Eu zic: Poate ne poate astepta personalul, vedem.”  Trece mai tarziu din nou pe-acolo si-mi spune: „mai sunt 2 pers ca dvs, sa vedem dupa munti cat are intarziere si sun sa vedem daca pot tine trenul, dar pentru 3 persoane doar nu cred.” Asteptam. Eu nu prea credeam ca se poate intampla asa ceva. Dar parca mi-era frica sa spun asta raspicat. Am dat vreo 2-3 telefoane sa vad daca nu e vreo cunostinta care se intorcea de la Bv in seara aceea. Era cineva care termina ceva mai tarziu. Cel putin o solutie aveam. Puteam incerca daca nu la acele microbuze Bv-Mures mereu pline, scumpe si in intarziere. Puteam sa merg la vreo cunostinta in Bv pana la urmatorul personal, peste 3 ore. Ajungeam cu o ora mai devreme ca daca as fi venit cu acceeratul de la Bucuresti, plecand cu 5 ore mai tarziu🙂 Ideea e ca nu ramaneam acolo, solutii existau.

Trecusem de Predeal, trece controloarea si zice: „Am vorbit, nu pot tine trenul, sunteti doar 3 si de intarziat intarziem. Acuma sa vedem cat scoate pana la Bv.” Intre timp vorbisem si cu mama, care era singura careia avusesem curajul sa-i spun ca nu stiu de ce, dar eu simt ca prind personalul. Aveam o siguranta neasteptata. Calculez timpul: Mai aveam 20 de min pana in Bv. Nu mai stiam cat se face intre Predeal si Bv, dar ma gandeam ca oricum nu conteaza, eu il voi prinde. Cand am inceput sa vad blocurile, m-am imbracat si am iesit pe culoar, sa fiu gata. A! Uitasem sa va spun, controloarea mi-a spus si ca de obicei personalul meu pleaca de la linia 3, care avea peron comun cu ICul nostru. Explic celor de pe hol ca trebuie sa cobor prima si imi fac draguti loc. Ma-ntreaba: „Si la ce ora pleaca al dvs?” Zic: „La si 10”. Ei: „Nu-l prindeti. E si 7″. Si-atunci prind curaj si zic: ” Ia sa vedem!”

Oprim. Personalul astepta la linia de langa, peron comun. Alerg. Il prind. Urc. Zic: „Uraaaaaa!” si dau vreo 3 telefoane sa ma laud ca stiam eu ca-l prind! Dupa razboi, stiti voi vorba aceea. Plecam peste vreo 20 de min. O intreb pe noua controloare daca pe noi ne-au asteptat si-i multumesc. Zice: „Nuuu, ca ICul are mereu prioritate la plecarea din statie si mereu asteptam asa.”

Acum eu intreb: sa fie universul pe care l-am atras cu „simtirea” mea ca voi reusi sau ce altceva? Asta apropo de filmul „La vita e bella” pe care tocmai l-am vazut si in care e prezentat acest lucru. Aseara citeam si cartea „Secretul” care merge pe aceeasi idee. Eu stiu ca e adevarat ce tot zic ei acolo. Cateodata insa uite ca poti gasi si alte explicatii de genul: auzi ca trenul oricum pleaca in fiecare zi dupa IC… ;- )

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Adrian Suciu – Viaţa fără urmări Gandul saptamanii 4-10 ian 2010

2 comentarii Add your own

  • 1. irina cozma  |  29 Ianuarie 2010 la 22:17

    hahaha …. puterea gandului🙂 eu cred in de astea🙂 ma bucur ca mai sunt si altii😉

    Răspunde
    • 2. devorbacugandurilemele  |  29 Ianuarie 2010 la 22:20

      🙂

      Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Motto:

Sunt ceea ce aleg sa fiu
wordpress statistics
Ianuarie 2010
L M M M V S D
« Dec   Feb »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Categorii


