De ziua mea, 19 decembrie

19 Decembrie 2009 at 21:56 2 comentarii

Astazi este ziua mea! E cea mai speciala zi din an🙂 Si cand vad scrisa undeva data de 19.12 sau 19 decembrie mi se umple inima de bucurie.

Am petrecut-o atat de frumos incat stau si ma gandesc in urma la cate sentimente mi-au umplut inima toata ziua, parc-au fost 2 zile :-)) Ca de obicei in ultimii 6 ani, nu e zi de 19 decembrie fara vreun concert sau repetitie SOUND. Si conform obiceiului, azi am petrecut mai mult de 3 ore in bucuria cantecului (utecist de data asta, in pregatirea concertului de maine seara) A fost minunat! Doamne, cata bucurie imi aduce mie faptul ca pot canta undeva! Muzica este centrul universului meu. Si-atunci, cum sa nu fie incredibil de frumos sa petrec o parte din ziua mea cantand!

Oricum, de cateva zile cantam colinde muuuuulte, multe, suntem invitati pe la tot soiul de petreceri de Craciun si nu mai pot de bucurie. Sa poti aduce bucuria Craciunului in inimile si in casele oamenilor e unul dintre cele mai inaltatoare lucruri de pe Pamant! Ei, sa poti instala pacea in sufletele lor prin muzica in general e o binecuvantare si o satisfactie infinita. Nu exista moment de fericire sublima sau tristete profunda pe care sa-l fi trait fara ca muzica sa ma insoteasca. Pana acum muzica mi-a fost cel mai bun prieten, tovaras de nadejde mai ales in cele mai grele si singuratice momente. Pot auzi, asculta, intelege, aprecia muzica si nu in ultimul rand pot canta, am primit toate astea in dar de la Doamne-Doamne in ziua de 19 decembrie 1983 la ora 22:47 cand am aparut pe acest pamant in Rupea, jud. Brasov.

Acum cateva zile un prieten m-a rugat sa il ajut cu tema la franceza pentru dupa vacanta, care trebuia sa contina doua elemente obligatorii: sa foloseasca Si conditionel-ul si sa aiba titlul „Si daca tu n-ai exista”. Imediat am stiut ca daca voi scrie asa cum veti vedea mai jos, voi fi complet in asentimentul lui:

Daca tu n-ai exista, lumea asta ar fi ingrozitor de trista.

 Stii sa fii luminoasa, vesela si plina de pace. Fara tine m-as pierde cu totul in agitatia si gri-ul cotidian. Daca mangaierile tale nu ar mai exista, as uita ca inca am un suflet de care sa tin cont in viata asta. Daca nu te-as mai intalni din cand in cand, cu cine mi-as mai putea impartasi bucuriile si supararile? Daca ai disparea, as ramane fara cea mai buna prietena a mea. Stii sa ma linistesti si sa-mi dai energie, stii sa ma inspiri si sa ma binedispui. Ma insotesti in cele mai importante momente ale vietii mele.

Daca tu n-ai exista, cine mi-ar mai intelege nebuniile, confuziile si temerile? Cine m-ar mai ridica din abisul in care ma afund uneori? Cine m-ar mai lua de mana ca sa ma duca departe, departe, pe culmile cele mai inalte ale fericirii?

Izvorasti din inimile oamenilor. Te iubesc, muzica!

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

E vremea colindelor – concert corul SOUND TVR cultural transmite concertul Salut voios de pionier

2 comentarii Add your own

  • 1. carmen musat coman  |  22 Decembrie 2009 la 7:09

    La multi ani, sa fii senina si fericita si da, sa fii ceea ce alegi sa fii.

    Ca mama a unui copil care face parte din Corul de copii Radio inteleg si eu, pe jumatate, poate, cata frumusete aduce muzica. Si cat de norocosi sunteti ca aveti voce si pe cineva care sa stie sa va faca sa cantati cu dragoste.

    La multi ani si sarbatori fericite

    Răspunde
    • 2. devorbacugandurilemele  |  22 Decembrie 2009 la 21:55

      Doamne-ajuta🙂 !

      Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Motto:

Sunt ceea ce aleg sa fiu
wordpress statistics
Decembrie 2009
L M M M V S D
« Noi   Ian »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Categorii


