Gandul saptamanii 7-13 decembrie 2009

7 Decembrie 2009 at 7:38 Lasă un comentariu

„Vorbele noastre conteaza cu adevarat. Am invatat asta de la o femeie care a supravietuit Auschwitz-ului, unul dintre putinii supravietuitori. A plecat la Auschwitz cand avea 15 ani. Fratele ei avea 8. Parintii fusesera dati disparuti. Chiar ea mi-a povestit asta, si zicea : « Eram in tren, in drum spre Auschwitz si cand m-am uitat in jos am vazut ca fratele meu isi pierduse pantofii. Si-atunci i-am spus: “Cat de prost poti sa fii, de ce nu-ti ai grija de lucruri, Doamne iarta-ma? », stiti, in acel fel in care o sora mai mare ii vorbeste fratelui sau mai mic. Din nefericire a fost ultimul lucru pe care i l-a spus pentru ca nu l-a mai revazut niciodata. Baiatul nu a supravietuit. Asa incat atunci cand femeia a iesit de la Auschwitz a facut un juramant. Mi-a spus asa : « Am pasit afara din Auschwitz catre viata. Si am facut un juramant, si anume ca nu voi mai spune niciodata vreo vorba care sa nu poata fi ultima pe care o spun cuiva. »”

Benjamin Zander despre Muzica si Pasiune – discurs pe www.ted.com

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Cantatul in cor e pentru suflet Gandul saptamanii 14-20 decembrie 2009

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Motto:

Sunt ceea ce aleg sa fiu
wordpress statistics
Decembrie 2009
L M M M V S D
« Noi   Ian »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Categorii


