Ai fi

6 Noiembrie 2009 at 14:46 Lasă un comentariu

Imi lipsesti ziua. Imi lipsesti si noaptea… Imi lipsesti cand dansez. Am putea pluti amandoi pe ritmuri de orice-de-dansat-in-doi si ne-am duuuuce, ne-am tot duce visand, uitand de toti si de toate. Am fi in lumea noastra. Si imi lipsesti cand respir. Ai putea fi aerul meu. Uau, cata forta as avea! As fi Captain Planet, cu adidasi Torsen cu tot. Haha… :-) Esti aproape real. Si-aproape ca te pot apuca. Dar nu esti inca. Ai fi si raza mea de soare. Ai fi si… tot. Unde esti?

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Oameni care te inspira Prima experienta de televiziune

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Motto:

Sunt ceea ce aleg sa fiu
wordpress statistics
Noiembrie 2009
L M M M V S D
« Oct   Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Categorii


