Nu mai amana

11 Octombrie 2009 at 20:09 2 comentarii

„Orice ai vrea sa faci, nu mai zabovi nici o secunda. Timpul trece necrutator” Anonim

E atat de simplu si noi tot nu ne dam seama. Doar ni se intampla intr-una ca de anul nou sa exclamam cu uimire: „Mamaaaa, cand a mai trecut si anul asta?” Sau, de Paste, sa spunem: „Dar ce-a trecut timpul! Parca ieri a fost Craciunul”. Cand mi se-ntampla sa realizez asta, aproape sigur nu am trait cu adevarat in perioada asta de „inconstienta”. Ori am muncit prea mult la serviciu, ori am fost inglodata in o mie de ganduri si nu am mai fost atenta ca anotimpurile trec val-virtej pe langa mine.

De obicei din cauza acelui lucru in care ne pierdem cu lunile amanam mici dorinte, proiecte, idei, fapte care ne-ar face placere, gandindu-ne ca nu avem timp sa ne ocupam si de ele. Uitam ca in multe cazuri timpul trebuie doar sa ni-l facem. Am gasit fraza de inceput intr-o carte pe care o citesc acum „Gata cu scuzele! Traieste din plin!” a Alyssei Abbey (uimitor ce seamana titlul cu cel al cartii lui Dale Carnegie „Lasa-ti grijile, incepe sa traiesti!”). Ea ne incurajeaza sa nu ne mai jucam cu timpul si sa facem Domnului odata ceea ce ne dorim cu adevarat! Sa spunem fiintei pe care o admiram de ceva vreme ca o placem mult de tot, sa iesim in sfarsit cu familia 2 ore in parc, sa incepem cartea pe care am cumparat-o de ceva vreme de la librarie, sa stam pur si simplu 10 minute fara sa facem nimic, sa ne acordam efectiv timp, dupa nu stiu cata vreme. Si asta azi, nu mai e timp de amanat. Asta inseamna sa ne mai punem si pe noi pe primul loc, sa ne dam voie sa fim fericiti. Asta e prima conditie pentru ca apoi sa putem sa-i facem pe altii fericiti. Iar daca ne gandim bine, tocmai pentru fericirea altora ne dam de obicei pe noi la o parte…

De acum 7 ani de cand am auzit-o pentru prima data, nu pot uita nici o clipa versurile melodiei lui Ronan Keating – „If tomorrow never comes”.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Gandurile noastre Oameni care te inspira

2 comentarii Add your own

  • 1. Florin  |  11 Octombrie 2009 la 20:11

    Eu ma gandesc si nu stiu cuma trecut anul.Acum eram doi.. acum suntem 3🙂 Bebe nostru mai are putin si face 1 an🙂 Primele sarbatori cand suntem un trio.. deabia astept..

    Răspunde
    • 2. devorbacugandurilemele  |  11 Octombrie 2009 la 20:23

      🙂 Bravo voua, Florin! Mi se lumineaza fata cand vad persoane fericite. Sa va tina Dumnezeu sanatosi🙂 Sa-i cantati colinde micutului de Craciun…

      Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Motto:

Sunt ceea ce aleg sa fiu
wordpress statistics
Octombrie 2009
L M M M V S D
« Sep   Noi »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Categorii


