Cu pletele în vânt

9 Septembrie 2009 at 20:06 2 comentarii

Vă povesteam zilele trecute că am prins mare drag de mersul pe jos.🙂 Daaaaaaaaaaaa, îmi place foarte mult, totul e să-mi placă şi ce văd în jur.

Mai nou, când am chef, cobor la aviatorilor şi vin pe jos pe lângă Bd. Aviatorilor şi parcul Kiseleff pe care îl îndrăgesc din ce în ce mai mult. Mă simt foarte norocoasă că îl am exact în drumul meu spre casă. Am descoperit acolo tot felul de zone amenajate pentru copii, un fel de mini sală de fitness în aer liber, un traseu cu obstacole, mese de şah şi de ping-pong, flori şi alee cochete cu băncuţe unde lumea citeşte câte o carte sau ziarul. Aici mă dau şi pe leagăn…

Însă traseul până în parc e incredibil pentru că nu e nimeni pe trotuar şi eu merg cu paşi mari, cu avânt, cu muzică în căşti, cu părul în vânt şi privesc în sus, spre copaci şi cer (azi melodia lui Joan Baez se potrivea cel mai mult cu starea mea). E minunaaaaat!

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Ultimul curs Omul potrivit pentru tine 2

2 comentarii Add your own

  • 1. camelguilde  |  10 Septembrie 2009 la 21:22

    Frumooos!
    Si totusi, sunt de parere ca muzica din casti n-are ce cauta in povestea asta (nu ca eu n-as avea mai tot timpul castile in urechi). Ia incearca sa asculti muzica parcului … si chiar pe cea a strazii.🙂

    Răspunde
    • 2. devorbacugandurilemele  |  10 Septembrie 2009 la 21:36

      Asa e, camelguilde, ai dreptate! Am si ascultat-o de cateva ori🙂

      Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Motto:

Sunt ceea ce aleg sa fiu
wordpress statistics
Septembrie 2009
L M M M V S D
« Aug   Oct »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Categorii


