Vreau să fiu fericită

31 August 2009 at 10:06 7 comentarii

Vreau să fiu fericită. Vreau să-mi fie bine. Vreau să fiu naibii-n stare să-mi dau voie asta. Vreau să renunţ la toţi piticii de pe creier cu care am crescut şi care mă opresc să-mi dau frâu liber sentimentelor şi să trăiesc aşa cum mi-ar plăcea.

Staţi liniştiţi, voi ţine în continuare drumul drept pentru că doar aşa mă simt bine. Cred însă că pot să le respect pe amândouă simultan. Stiţi, la început sunt lucruri mici la care renunţi pentru că „nu se face”, sau „ce-ar zice lumea” sau „nu e bine”. Dar ce înseamnă „nu e bine”? Cine zice? A, ei… Şi pentru cine nu e bine? A, cică pentru mine… Şi de unde ştiu ei că pentru mine nu e bine? Sunt ei în mine, au trecut ei prin suferinţele sau bucuriile mele, simt ei în locul meu? Simt ei la ce vibrez şi la ce mă întristez? Poate mie-mi place să trăiesc noaptea, să stau în cap când mănânc şi să port căciulă tot timpul anului. Cu ce drept vin ei să-mi spună că majoritatea lumii nu face aşa ceva? Eu nu sunt majoritatea lumii!

Nu de alta, dar îmi fac 1000 de gânduri legate de cum ar fi mai bine, mai sănătos, mai frumos, fără să termin fraza cum trebuie: cum ar fi mai bine, mai frumos şi mai sănătos pentru mine. Ei bine gata, va anunţ că de alaltăseară îmi opresc maşinăria gândurilor prea multe ori de câte ori o ia razna şi începe să fabuleze pe teme „dar dacă…” şi zic: „Stop, Cătă”, gândeşte-te la „aici şi acum”. O mână de oameni înţelepţi m-au convins zilele astea că cel mai important este să fim fericiţi, că pentru asta merită să luptăm în viaţă şi numai noi putem s-o facem. Dar mai întâi trebuie să ne dăm voie să fim fericiţi pentru simplul motiv că o merităm.

Azi ajung la birou şi, întâmplător sau nu, îmi pică ochii pe un citat din „Jurnalul fericirii” al lui Steinhardt – „Cea dintâi datorie a unui creştin este să fie fericit”.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Bolzano, orasul in care m-as muta si maine Un zâmbet

7 comentarii Add your own

  • 1. Cris  |  31 August 2009 la 17:53

    Intotdeauna fa ceea ce simti!
    Ai incredere in instinctele si alegerile tale. Ele sunt in functie de dorintele tale.
    Mergi inainte si nu te lua dupa „turma”!
    Viata se traieste ACUM!!!

    Răspunde
  • 2. camelguilde  |  2 Septembrie 2009 la 10:56

    Dedicatie speciala:

    http://mintea-de-ceai.blogspot.com/2009/08/toate-fetele-se-fac-mari-din-pacate.html

    Răspunde
  • 3. Alexandra  |  21 Septembrie 2009 la 2:16

    NU stiu cine esti dar in timp ce citeam ceea ce ai scris …parca imi citeam gandurile..si eu incerc sa imi dau voie dar nu stiu de ce dau inapoi de fiecare data…e vb de fericirea mea…si tot nu reusesc ! Cum te`au ajutat acei oamenii intelepeti?Te pup

    Răspunde
    • 4. devorbacugandurilemele  |  21 Septembrie 2009 la 19:27

      Stai linistita, Alex, vei reusi. Cand vei fi prea nefericita, cand nu vei mai putea pur si simplu. Depinde cand ti se umple paharul. Oamenii aceia intelepti mi-au dat exemple din viata lor, si toate aveau o concluzie comuna, care m-a ajutat in luarea unei decizii pe care trebuia s-o iau. Apoi, cand cauti mult niste raspunsuri, le mai primesti si fara sa intrebi, pur si simplu incepe cineva sa-ti povesteasca ceva legat exact de ce te intereseaza pe tine. La mine erau acei pitici care ma faceau sa nu aleg ce mi-ar placea, ci ce ar trebui, sau ce se spune ca ar trebui in acea situatie. Da, cel mai mare bine pe care mi l-au facut acesti oameni a fost acela ca m-au incurajat sa fac ce-mi cere sufletelul. M-au asigurat ca e ok, ca e normal sa fiu fericita si ca nu numai ca am tot dreptul, dar ca sunt singura care poate alege pentru mine. Stii tu: capul face, capul trage. Azi decid ca e mai bine intr-un fel, aleg, merg pe acel drum. Daca maine nu-mi mai e bine, dau la o parte ce ma roade si apuc pe alt drum. Oricum, cred cu tarie ca tot ce alegem e spre binele nostru. Incearca! Nimic nu e definitiv si ireparabil pe lumea asta. Si inconjoara-te de oameni curajosi, care-si urmeaza sufletul, sunt o adevarata sursa de inspiratie, ca o gura de aer proaspat si izvor de puteri dupa intamplari sfasietoare. Mult succes!

      Răspunde
  • 5. zahir  |  9 Martie 2010 la 11:56

    si eu vreau sa fiu fericita…

    Răspunde
  • 6. maria  |  17 Noiembrie 2011 la 13:37

    vreau sa fiu fericita,vreau sa ma simt implinita,ma gandesc nu mai la rau ,ii gasesc numai defecte partenerului meu(ca nu ma respecta,ca nu se implica in viata,in relatie)stiie numai munca si casa,nu comunica,nu stie de gluma.nu stiu ce sa fac ma simt trista,dezamagita si singura.ce trebuie sa fac?

    Răspunde
    • 7. devorbacugandurilemele  |  17 Noiembrie 2011 la 20:39

      Gandeste-te: ce te-ar putea face acum fericita? ACUM: ce, daca s-ar intampla, te-ar face fericita? Si aia sa faci.

      Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Motto:

Sunt ceea ce aleg sa fiu
wordpress statistics
August 2009
L M M M V S D
« Iul   Sep »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Categorii


