Iartă-mă, Oana

20 Iunie 2009 at 22:02 Lasă un comentariu

M-a impresionat Jurnalul Oanei Pellea. Nu l-am mai lăsat din mână de 2 zile de când l-am împrumutat. Azi am vrut să merg la lansare, să-mi cumpăr şi eu cartea şi să cer un autograf. Ar fi fost primul din viaţa mea. Şi l-aş fi cerut doar pentru că în această carte am găsit cu adevărat lucruri valoroase, esenţiale.

Am scris mai demult că mi-e dor de oameni calzi şi profunzi, de oameni înţelepţi. Am aflat acum că şi ei îi e dor. A mai scris şi că nu-i plac ochelarii de soare pentru că te împiedică să vezi ochii persoanei cu care vorbeşti. Cred acelaşi lucru: urăsc să vorbesc cu persoane cu ochelasi de soare la ochi. A scris multe altele, direct, firesc si simplu. Mă gândesc de 2 zile ce să-i spun când o să-i cer autograful, ca să-şi dea seama că nu i-l cer doar aşa, de formă.

Ideea e că urma să întârzii mult şi mă enerva ideea să nu fiu acolo de la început. Aşa că am renunţat. Nu am nici o scuză. Iartă-mă, Oana!

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Summertime cu SOUND Dezamăgire

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Motto:

Sunt ceea ce aleg sa fiu
wordpress statistics
Iunie 2009
L M M M V S D
« Mai   Iul »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Categorii


