Omul potrivit pentru tine

19 Iunie 2009 at 6:54 1 comentariu

Mă frământa mult întrebarea asta în anii trecuţi. Până la urmă mă potolisem pentru că-mi dădusem seama că vei simţi, oricum, când va fi EL cel pentru tine. Atunci nu-ţi vei mai pune întrebări, atunci vei ŞTI pur si simplu. Zilele astea am auzit însă un răspuns mult mai clar la această întrebare.

Î: Cum ştii care e omul potrivit pentru tine?

R: Omul potrivit pentru tine este cel lângă care sufletul tău se odihneşte.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Lucruri de bază Viaţa mea e un vals

1 comentariu Add your own

  • 1. cuzubella  |  19 Iunie 2009 la 12:40

    E un raspuns bun. Problema ar fi ca nu mai stim sa ne odihnim si suntem permanent asurziti de zgomotul celorlalti sau al nostru

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Motto:

Sunt ceea ce aleg sa fiu
wordpress statistics
Iunie 2009
L M M M V S D
« Mai   Iul »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Categorii


