Lucruri de bază

12 Iunie 2009 at 18:48 2 comentarii

Salutare din nou. Am realizat astăzi că dacă e să fi cunoscut până acum durerea unei boli, a fost numai în zone de importanţă extremă pentru corpul uman.

Mai întâi, au fost vreo 3 veri aproape la rând petrecute în pat, cu ambele picioare în ghips, 24/24 la orizontală. Şi ştiam că au înflorit în curte toate florile de care avea grijă bunica, şi avea săraca grijă să mi le aducă aşa, pe anotimpuri, şi-i era mai mare dragul să -mi învelesească camera cu ele. Cel mai frumos miroseau bujorii, mari, rotunzi şi roz. Toată lumea care venea să mă vadă admira grădina şi mie nu-mi venea să cred că e la 6-7 m de mine, dincolo de zid, şi eu nu pot să o văd. Nici pe geam nu puteam vedea mare lucru în afară de cerul bleu-gri. Şi-mi aduceam aminte toate dăţile când mă mai rugau ai mei să merg în oraş să cumpăr câte ceva şi mie-mi era lene. Atunci mi-am spus că nici nu ne dăm seama ce norocoşi suntem că avem picioare pe care putem umbla ca să vedem minunăţiile Pământului: şi nu mă refer numai la copaci, flori, cer şi păsări, ci şi la trotuarul sfânt pe care călcăm, la clădiri, la oameni, la orice. Acum nu-mi mai e lene, mă plimb, sunt tot pe drumuri, însă tot nu le preţuiesc destul pentru că nu fac gimnastică să le-ntreţin… incredibil dar adevărat.

Şi-acum gura: am fost la cumpărături astăzi şi am luat doar chestii moi: iaurt, lapte; şi mă uitam cu jind la cei din spatele meu care luaseră nu ştiu ce pâine neagră cu seminţe, crocantă, şi caşcaval şi roşii. Mmm, bune trebuie să mai fie şi cât de bine e să poţi mânca orice! Toate astea ar trebui să mă ambiţioneze să am grijă mai târziu de dinţii mei, de exemplu, să nu mănânc ciocolată seara fără să mă spăl pe dinţi după… (în paranteză, trebuie să vă împărtăşesc, ascult Tu nombre, a lui Luciano Pereyra; Doamne, frumos mai e valsul ăsta!)

Şi-un alt exemplu care susţine faptul că în viaţa asta  am de-a face numai cu lucruri importante, care contează cu adevărat, e faptul că era supărată într-o vreme că nu câştig niciodată la tombole sau la trageri la sorţi. Şi mi-era o ciudă fantastică. Apoi am realizat că eu am câştigat întotdeauna în situaţiile mai importante cum ar fi casa (n-am avut probleme să nu am unde să stau sau alte chestii grave), familia (am o familie de oameni frumoşi, cu bun simţ, cinstiţi şi buni la suflet), chiar şi sănătatea (sunt întreagă, toate-mi funcţionează), locul de muncă (am reuşit să găsesc fără zbateri mari, prin forţe proprii, pe domenii care mi se potriveau şi care m-au dezvoltat). Mai auzeam din când în când la alţii diverse probleme pe care nu aş fi ştiut să le rezolv şi care mi-ar fi dat adevărate bătăi de cap. Şi m-am mai potolit…

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Despre muzică Omul potrivit pentru tine

2 comentarii Add your own

  • 1. pinguilde  |  13 Iunie 2009 la 15:13

    Si muzica e un lucru de baza.🙂 Mai ales cand ai de alungat dureri de dinti. Iar Dinu e unul din cei mai fini pianisti care au existat. Sper sa-ti placa.

    Răspunde
    • 2. devorbacugandurilemele  |  13 Iunie 2009 la 20:52

      🙂🙂 Daaaa, Jesu bleibet meine Freude! E superbă!

      Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Motto:

Sunt ceea ce aleg sa fiu
wordpress statistics
Iunie 2009
L M M M V S D
« Mai   Iul »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Categorii


