Despre muzică

12 Iunie 2009 at 17:59 2 comentarii

În cazul în care nimeni nu s-a prins ce-mi place mie cel mai mult pe lumea asta, vă spun acum sus şi tare: MUZICA.

Muzica e cel mai de nădejde prieten al meu. E lucrul fără de care aş fi groaznic de tristă. Nu există stare a sufletului meu pe care să n-o ştie-ngâna. E un medicament în vremuri de tristeţe şi melancolie, de îngrijorare şi rugăciune, de alinare şi îmbrăţişare, de dragoste şi bucurie, de încântare şi frumuseţe. Tot ce-mi trebuie este un răgaz ca să mă pot aduna, un loc intim ca să mă pot manifesta şi muzică pentru a mângâia momentul aşa cum trebuie.

Mi-e dragă cum nu pot spune. O simt incredibil de puternic şi mi-e tare dor de ea în perioada asta!

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Grijă Lucruri de bază

2 comentarii Add your own

  • 1. @lter ego  |  13 Iunie 2009 la 11:35

    Ştii??
    Eu am o părere!
    Că Doamne-Doamne nu a creat lumea cântând…nu vorbind. Şi eventual că la început nu a fost cuvântul ci…..SUNETUL!
    Armonios şi binefăcător.
    MUZICA, mai bine spus Melodia deschide uşi nebănuite….te introduce în lumi neştiute, te poartă cu ea şi îţi transmite subtil toate trăirile pe care compozitorul le-a avut pe parcursul întregii sale perioade de creatie! Ba chiar mai mult….te încarcă şi cu trăirile tuturor celorlalţi care au simţit „ceva” în timp ce ascultau piesa respectiva.
    Mai cred că o melodie devine mai „puternica” pe masura ce este ascultata de cât mai mulţi oameni, care trăiesc şi (re)trăiesc acel moment, de mai multe ori…
    Armonia sunetelor pentru mine are un efect impresionant: îmi deschide sufletul de fiecare dată, atunci când mă aştept mai puţin…. Uneori lacrimile dau năvală şi le stăpânesc cu greu. Alteori mă „topesc” din picioare….sau îmi vine să iau prima persoană întâlnită în cale la dans…sau să ies pe stradă şi să îmbrăţişez (aparent fără motiv pentru ei) trecătorii….
    E MINUNAT!
    E un dar Divin.
    Mă bucur nespus că şi eu, la rândul meu, pot uneori cânta pentru alţii….le pot trezi sufletele….îi pot face mai buni, mai calzi, mai iertători, mai iubitori, mai frumoşi, mai copii, mai…divini! Şi asta fără prea mare efort nici din partea mea (dimpotrivă, o fac cu cea mai mare plăcere) şi nici din partea lor…care nici nu-şi dau seama ce li s-a întâmplat, dar pleacă din acel loc cu un zâmbet larg pe faţă.
    Una din cele mai adânci perioade de tristeţe şi deprimare le-am avut atunci când am descoperit că am 2 noduli pe corzile vocale şi din această cauză a fost nevoie să nu mai cânt, vreo lună şi ceva….. Doamne, simţeam cum mi s-a luat o parte din corp…parcă aş fi avut un membru amputat….mă sfâşia o tristeţe interioară indescriptibilă pentru că nu aveam voie şi nici măcar nu mai puteam să mormăi..să frefonez…să lălăi pentru mine câteva note! Pur şi simplu nu mai puteam scoate niciun sunet. M-am speriat foarte tare! Şi acest lucru a venit la 9 luni după ce redescoperisem că pot să cânt alături de nişte oameni minunaţi conduşi de un semizeu. Nu înţelegeam de ce…..însă…mi-am revenit…acum am mult mai multă grijă (cred) de darul lui Dumnezeu.
    Mulţi dintre noi (oamenii) suntem înzestraţi cu diferite daruri de la Creator. Din păcate, unii nu şi le descoperă niciodată, alţii le descoperă dar nu le folosesc, o parte le descoperă şi le folosesc în mod negativ……
    Mă bucur mult de tot când mai descopăr şi alte persoane „ca mine”!
    Felicitări!
    Acceptă, te rog, un dar din partea mea:
    http://www.trilulilu.ro/carmenviorica/38c8b5c3afca9d

    Răspunde
    • 2. devorbacugandurilemele  |  13 Iunie 2009 la 21:07

      Cu mare drag! Da, chiar, ce mare dar am primit că o pot asculta, simţi dar mai ales cânta! Nici o sărbătoare nu e sărbătoare pentru mine dacă nu e însoţită de cântece şi dacă nu am ocazia să le şi cânt. Îmi vine să spun că MUZICA e cel mai sfânt dar pe care l-am primit, deşi poate e aiurea să cred asta. Până la urmă faptul că pot merge sau vedea ar trebui să fie mai important. Şi cred că sunt. Dar pe lângă astea de bază, muzica e cu siguranţă pe locul I!

      Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Motto:

Sunt ceea ce aleg sa fiu
wordpress statistics
Iunie 2009
L M M M V S D
« Mai   Iul »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Categorii


