Tu… eşti îngeraş?

4 iunie 2009 at 21:35 2 comentarii

Deschid într-un suflet, ca în fiecare seara, blogul şi mailul, ca să verific dacă mi-a lăsat cineva o bucăţică din gândurile sale. Azi a fost o zi mare pentru că am primit 2 comentarii pline de căldură şi… un mail, tot referitor la articolele mele.

Mailul zice atât: „Dragă Cătălina, (ţi-am deschis blogul!)  Tu….., eşti îngeraş?”

Zâmbesc laaaarg de tot şi faţa mi se luminează. Daaaa, mi-ar plăcea mult de tot să fiu îngeraş! Cred că m-am şi gândit odată la asta, încercând să aflu care e menirea mea pe Pământ, cu ce misiune am fost trimisă aici. Ştiam că-mi place să fac mult bine şi să-i ajut pe cei din jur, dar poate ce-mi imaginam era prea mult, prea îndrăzneţ. De câteva zile însă simt atât de intens cum lucrează Dumnezeu prin mine, (nu că s-ar observa cât de mult l-am tot pomenit în scrierile mele), încât îmi vine să dau crezare gândului curat care s-a întrebat şi el asta!

Entry filed under: Uncategorized.

Fie voia ta, Doamne E de ajuns o privire

2 comentarii Add your own

  • 1. @lter ego  |  13 iunie 2009 la 20:29

    As vrea sa te lămuresc…….cumva….
    Uite: cuvântul „înger” provine din grecescul „angelos”, pronunţat „anghelos” şi înseamnă (tot în greacă) „mesager”. Aşadar ei sunt cei care intermediază comunicarea între noi şi Divinitate. Însă ei nu fac doar acest lucru. Doamne-Doamne i-a mai însărcinar şi cu ghidarea şi susţinerea nostră subtilă pe tot parcursul vieţii noastre.
    Concluzia o poţi trage singurică!
    În altă ordine de idei, aş mai vrea să-ţi spun că noi oamenii, faţă de ei îngerii avem un dar care arată cât de mult ne iubeşte Tatăl nostru… Este vorba de Liberul Arbitru!
    Eu sunt adeptul teoriei conform căreia îngerii nu au acest dar de a hotărâ când, cum cât şi ce vor…. pentru că ei sunt supuşi voinţei divine! Pe când noi oamenii, facem cum ne taie capul şi cum ne dictează conştiinţa…evident cu suportarea consecinţelor. E o chestie….nu?
    Aşa că, mai bine mulţumeşte-I că eşti OM.
    Ce trebuie să faci tu aici…pe pâmânt….e cu totul şi cu totul altă poveste. E una tainică ce se desfăşoară numai între tine şi EL!!!
    Să dea Dumniezău drăguţu’, cum spunea cineva, să-ţi descoperi menirea în scurt timp!
    Lumină în Suflet!!!

    Răspunde
    • 2. devorbacugandurilemele  |  13 iunie 2009 la 20:49

      Doamne ajuta!

      Răspunde

Lasă un comentariu

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Motto:

Sunt ceea ce aleg sa fiu
wordpress statistics
iunie 2009
L M M J V S D
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Categorii