Îmbrăţişare

1 Iunie 2009 at 21:34 Lasă un comentariu

În seara asta s-a mai întâmplat o minune. De o săptămână voiam să scriu despre Îmbrăţişare şi tot simţeam că îmi lipseşte ceva: muzica. Îmbrăţişarea e cel mai scump lucru pe lumea aceasta pentru mine, e gestul cel mai transmiţător de sentimente din câte am trăit. Ca s-o pot pune în cuvinte aveam nevoie însă măcar de o melodie inspiratoare dacă nu chiar de practică. Şi am avut parte de amândouă…

Mai întâi am oferit o îmbrăţişare, ştiind că e dorită. Mai apoi am cerşit una, intrasem în stare. Şi mai apoi mi-era ciudă că nu am piesa, şi nu am piesa! Şi ajung acasa şi-mi trimite soră-mea un link pe mess, legat de un film pe care trage de mine să-l văd; mă gândeam să mă uit mâine ce e, şi nu prea aveam chef să dau atenţie altor lucruri pentru că încercam să caut ceva care să mă ajute să intru în starea de scris despre Îmbrăţişare. Dar mi-a fost greu s-o amân, am dat play şi-am înlemnit: suna gingaş, cald şi suna a pace. Suna a liniştea pe care o simţi când cineva te îmbrăţişează… şi taci, şi simţi… închizi ochii şi te bucuri cu toată fiinţa că omul acela e lângă tine. Îţi doreai asta din toată inima, tânjeai de mult să primeşti o îmbrăţişare şi în sfârşit ţi s-a-mplinit! Îl strângi în braţe cât poţi de tare şi-ncremeneşti acolo, uiţi să mai respiri. Eşti în siguranţă acum, e bine pentru că e cu tine şi-ţi spune: „N-ai grijă, sunt aici pentru tine. Gata, acum suntem doi, nu mai e greu!” Răsufli uşurat şi eşti fericit!! E o fericire care te inundă fără să apuce să mai bată la uşă şi te împlineşte, te mulţumeşte, te umple de cele mai minunate trăiri; e acolo să te mângâie şi să te înalţe pe cele mai înalte culmi ale fericirii. Ţi-e bine, zâmbeşti larg… ! Te minunezi de noua stare şi-i dai slavă lui Dumnezeu că ne-a dat suflet. Bunul de El, tot El s-a îngrijit să ni se-ntâmple, şi asta pentru că s-a gândit c-o merităm. A trimis-o la noi atunci când am avut mintea şi inima pregătite s-o primim aşa cum se cuvine.

Mulţumesc Laurenţiu. Mulţumesc Dana. Îmbrăţişările voastre au adus pace acestei seri.

child needing hug

child and dog hug

hugging

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

De vorbă cu gândurile mele Fie voia ta, Doamne

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Motto:

Sunt ceea ce aleg sa fiu
wordpress statistics
Iunie 2009
L M M M V S D
« Mai   Iul »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Categorii


