Mulţumiri de lună mai

24 Mai 2009 at 9:22 4 comentarii

Sunt foarte mândră de lucrarea mea de diplomă. Am făcut-o pe tema comunicării nonverbale în interviul de angajare, pentru că mă fascinează felul în care oamenii transmit tot ce gândesc prin limbajul trupului lor şi deopotrivă atuurile pe care le poate avea un recrutor dacă ştie să interpreteze aceste semnale.

Sunt conştientă în primul rând că am ajuns la un nivel avansat de cunoştinţe „tehnice” şi la o practică de câţiva ani pe pielea mea şi a cunoscuţilor cobai (fără să ştie, până azi ;-)). Apoi sunt mândră că am reuşit s-o scriu într-un stil simplu, firesc, apropiat de cititor, cu multe exemple din toate încercările mele de a verifica dacă e adevărat ce tot scriau acei domni prin cărţi.

M-am bucurat când am văzut că pot pune opţional în lucrare o pagină de mulţumiri sau dedicaţii, am ştiut imediat cui vreau să mulţumesc: 

„Doresc să-i mulţumesc dnei. Prof. Marilena Soporean, profesoara mea de română şi franceză dintotdeauna, pentru două lucruri: mai întâi pentru că mi-a pus în mână, în clasa a IX-a, prima carte de limbajul trupului, deschizându-mi apetitul pentru acest domeniu fascinant, şi mai apoi pentru că de-a lungul atâtor ani de colaborare şi prietenie m-a învăţat să fiu autentică, dezvoltându-mi talentul, rigoarea şi bunul simţ în scris.

Pentru tot ce ţine de partea „tehnică” şi de profesionalismul în elaborarea unei lucrări ştiinţifice pe calculator îi mulţumesc traducătorului şi prietenului Doru Popovici şi dragostei lui neostenite pentru limba română.”

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Mă-ntreb De vorbă cu gândurile mele

4 comentarii Add your own

  • 1. camelguilde  |  25 Mai 2009 la 11:08

    Ce frumooos!

    Răspunde
    • 2. devorbacugandurilemele  |  25 Mai 2009 la 19:44

      :-))))))))

      Răspunde
  • 3. Catalina  |  30 Mai 2009 la 13:35

    Felicitari!!!!!

    Răspunde
    • 4. devorbacugandurilemele  |  30 Mai 2009 la 18:02

      Multumeeeesc!!!

      Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Motto:

Sunt ceea ce aleg sa fiu
wordpress statistics
Mai 2009
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Categorii


