Gloria de Athos Palma

9 Mai 2009 at 20:28 2 comentarii

Gloria (de Athos Palma) este una dintre cele mai frumoase piese religioase de pe faţa Pământului.

Am redescoperit-o astăzi, uitată într-un colţ şi puţin prăfuită. Doamne, cât mi-e de dor s-o mai cântăm! În ultimul an am cântat multe alte lucruri, lăsând puţin la o parte minunăţiile mai vechi. O puteţi asculta aici, în concertul nostru aniversar de acum 3 ani, fără pretenţii la calitatea sonoră a înregistrării din sala – Corul Sound, dirijat de Voicu Popescu.

Gloria in excelsis Deo / Et in terra pax hominibus bonae volontatis / Laudamus te, benedicimus te /Adoramus te, glorificamus te / Amen.

Slavă întru cei de sus lui Dumnezeu / Pe pământ pace si între oameni bunăvoire / Pe tine te lăudăm, pe tine Binecuvântăm / Pe tine te adorăm, pe tine te slăvim (Ție îți mulțumim, Doamne, în varianta în română) / Amin.

E caldă, e blândă, te învăluie şi te duce sus, sus de tot, în ceruri. Închizi ochii și nu mai respiri. Pleci capul în pământ și cazi în genunchi, în rugăciune. Ești mut și e liniște. Acolo ești doar tu și Dumnezeu. Nu îl vezi, dar știi că e acolo pentru tine. E cutremurător ce poți simți. Doamne, îți mulțumesc că îmi dăruiești asemnea trăiri și că ai grijă de suflețelul meu în fiecare zi, că mă ții în palmele tale cu atâta grijă, că mă ferești de toate. Amin.

Vă invit să ascultați „Gloria” și pe viu, la unul din concertele noastre viitoare, vă dau eu de veste. Şi nu de alta, însă Gloria de Athos Palma cântată de corul Sound, dirijat de Voicu Popescu, sună cu totul deosebit; e construită, condusă şi trăită într-un fel aparte, pe care sunt sigură că îl veţi aprecia şi singuri în urma comparaţiei cu alte interpretări de pe site.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Sound-ul lui Valentin Radu Help Yourself – Dave Pelzer

2 comentarii Add your own

  • 1. rodica  |  10 Mai 2009 la 17:42

    de-abea astept sa te vad/aud si eu macar o data cantand….sper ca veti avea un concert in curand in bucuresti…

    PS:sa iti iasa lucrarea de disertatie asha cum ti-ai dorit….

    Răspunde
  • 2. devorbacugandurilemele  |  10 Mai 2009 la 18:07

    O sa te anunt… dar sa stii ca am avut vreo 4-5 de la inceputul anului si am tot trimis invitatii. Sigur, nu cu Gloria, insa au fost concerte in Bucuresti. Mi-ar parea rau sa nu fi ajuns… ti-ai schimbat adresa de mail intre timp?

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Motto:

Sunt ceea ce aleg sa fiu
wordpress statistics
Mai 2009
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Categorii


