Voi ce vedeţi?

10 Aprilie 2009 at 20:17 2 comentarii

Priviţi o clipă imaginea de mai jos şi spuneţi-mi ce vedeţi:

cimpuri-din-clisura-dunarii-judetul-caras-severin

Eu am văzut un câmp minunat de lavandă, deşi ştiam că imaginea e din România. Numai că altcineva astăzi vedea un câmp normal, arat pe porţiuni.

E adevărat că până acum mi s-a dovedit în repetate rânduri că văd lucrurile mai roz decât sunt, în viaţa asta. Iată încă o dovada.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Mă tot dăruiesc şi mă ofilesc Tandreţe

2 comentarii Add your own

  • 1. Anca  |  14 Aprilie 2009 la 7:12

    Pai hai sa-ti spun (la liniuta, cum altfel?🙂 ) cum vad eu imaginea asta:

    – e o fotografie luata de sus;
    – asta inseamna ca vedem ansamblul, nu detaliile;
    – and guess what? ansamblul e ROZ!!!🙂

    Si stii ce, Cata? Poate ca ar fi bine sa incercam, din cand in cand, in viata asta a noastra, sa ne rupem din valtoarea evenimentelor, sa ne dam un pas in spate, ca sa putem vedea lucrurile in ansamblul lor. Poate ca atunci nu ne-am mai impiedica la tot pasul de detalii sacaitoare si am trai fericiti intr-un minunat camp de lavanda.🙂

    Anca

    Răspunde
  • 2. devorbacugandurilemele  |  14 Aprilie 2009 la 11:43

    Multumesc, m-ai salvat, incepusem sa cred ca sunt singura visatoare de pe-aici! … asta era un compliment, sa stii🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Motto:

Sunt ceea ce aleg sa fiu
wordpress statistics
Aprilie 2009
L M M M V S D
« Mar   Mai »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Categorii


