Despre A.

5 Aprilie 2009 at 9:55 4 comentarii

Well, A. e persoana cu care am vorbit cel mai mult la telefon pana acum, in afara de prietenii (boyfriends) pe care i-am avut de-a lungul timpului.

 

As fi putut incepe astfel: A. e prietena care s-a interesat foarte mult de mine in ultima perioada. Am inceput insa asa stangaci pentru ca inca nu am numit pe nimeni “prieten”. Stiu, poate parea ciudat, insa astfel s-a intamplat. Aproape ca mi-e frica sa spun cuiva prieten, si asta nu pentru ca mi-ar fi frica sa nu ma insel (cum ati putea crede), ci pentru ca, acum imi dau seama, nu stiu daca ma pot ridica la inaltimea de prieten al cuiva. Mi se pare ca atunci cand esti prietenul cuiva ai mai multa grija de el decat de altii, il suni des, te interesezi de el, il ajuti si cine stie inca cate si mai cate, pentru ca nu am fost niciodata prietenul cuiva, sau cel putin eu nu m-am simtit a fi prieten cu adevarat. Nu stiu cum e si mi-e ca m-am invatat asa singura, sa-mi port singura de grija, fara sa port mai mult de grija altora, si nu voi sti sa fiu altfel. Vreau insa sa am prieteni si sa-i pot numi pe cativa chiar cei mai buni prieteni. Sper doar ca ei sa aiba rabdare cu mine, sa ma invete sa fiu prieten si sa nu se supere tare cand mai gresesc la acest capitol.

 

Anyway, eu de fapt despre A. voiam sa vorbesc. E un copil frumos, blond si carliontat, de o candoare si o dragalasenie aparte. Nu ne cunoastem de mult timp, insa ce am descoperit pana acum sunt urmatoarele lucruri: se gandeste mereu la ceilalti – nici macar o data nu a uitat sa se puna si in pielea mea sa se gandeasca ce-as putea simti sau crede si ce ar putea face ea ca sa fie bine; accepta impresii si sugestii de imbunatatire de la cei din jur fara sa se supere, chiar le si cere; are un sufletel curat si bun, nu cunoaste invidia sau rautatea: daruieste cat poate de mult din tot ce are, bunuri materiale sau imateriale; cand mai lucram impreuna facea ca si cel mai intortocheat proiect sa para simplu, de-ti venea dragul sa te apuci daca stiai ca va fi alaturi de tine; ii place sa evite conflictele cu ceilalti pe cat posibil, de aceea reuseste in general sa trateze cu calm situatiile tensionate; stie sa asculte, si te asculta, si te asculta, si te asculta. Si nu iti spune ce sa faci. E om de omenie. A pus o firma pe picioare luptand si alergand intre 2 orase, venind cu idei noi pentru dezvoltarea acesteia: si a reusit! Si va reusi si in continuare pentru ca pe ea scrie INVINGE!

 

Draga A., incepi sa-mi devii prietena. Lucrurile devin serioase. J Nu stiu cat reusesc si eu sa-ti fiu o prietena buna, dar ma voi stradui. Iti tin pumnii si te sustin pe drumul catre reusitele tale viitoare, le meriti !

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Asocieri bizare, adevarate poate Cât de naiv eşti dacă zâmbeşti?

4 comentarii Add your own

  • 1. A :)  |  5 Aprilie 2009 la 15:46

    Cata draga, tu stii deja sa fii o buna prietena.🙂 Si cred eu ca exista ceva oameni care cu siguranta au remarcat asta.🙂

    Răspunde
  • 2. devorbacugandurilemele  |  6 Aprilie 2009 la 20:05

    Multumesc :”> Mai lucrez, mai lucrez…

    Răspunde
  • 3. Paula  |  7 Aprilie 2009 la 8:23

    Am voie sau nu… imi zic si eu parerea aici, pe site-ul altora…
    Eu sunt de felul meu o persoana cuminte si ascultatoare. E adevarat ca si eu imi trasez bariere pe langa cele trasate de ceilalti. Da, asta era o „scuza” pentru e-mail-ul scurt cu care eu am raspuns solicitarii A.

    Am simtit nevoia sa fac asta atunci cand am citit randurile de mai sus. De ce? Pentru ca sunt lucruri pe care si eu le gandesc, dar nu le pot pune atat de frumos in cuvinte.

    Cata draga, nu te cunosc, dar avem un punct in comun: A. Este un punct important, sa stii! Si, la fel ca tine, nu o cunosc de foarte mult timp pe A. Si, la fel ca tine, mi-a devenit prietena foarte repede. Si, la fel ca tine, cred ca devine serios. Si, la fel ca tine, ma bucur tare mult.

    Răspunde
    • 4. devorbacugandurilemele  |  7 Aprilie 2009 la 10:50

      Dragă Paula, bine ai venit pe site-ul altora! Hai să-ţi spun un mic secret: eşti prima persoana care îmi spune ce gândeşte despre ce am scris, deşi nu ma cunoaşte direct. Sunt foarte fericită!

      În altă ordine de idei, mă bucur că am mai găsit o pereche de ochi care o văd astfel pe A. Şi cel mai mult mă bucur că amândouă am avut ocazia să o cunoaştem.

      Mulţumesc,
      Cătă

      Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Motto:

Sunt ceea ce aleg sa fiu
wordpress statistics
Aprilie 2009
L M M M V S D
« Mar   Mai »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Categorii


