Asocieri bizare, adevarate poate

29 Martie 2009 at 22:07 Lasă un comentariu

Mi se intampla sa fac tot felul de asocieri intre lucruri care aparent nu au nici o legatura unele cu altele.

De exemplu, ma intrebam astazi de ce imi plac doar napolitanele cu crema intre foi, nu si cele invelite in ciocolata? De fapt mai corect ar fi sa spun asa: de ce mi se par mai valoroase napolitanele cu ciocolata la mijloc decat cele invelite in ciocolata? (Intrebarea vine in urma faptului ca cele trase in ciocolata au pret mai mare, deci sunt considerate mai valoroase.) Poate pentru ca sunt un om care considera ca miezul e cel care conteaza, nu exteriorul? Poate pentru ca in general cred ca interiorul unei persoane e important, de exemplu, si nu masca de la exterior? Oare de-aia imi plac oamenii naturali, cu comportament firesc, care nu considera ca valoarea lor sta in spoiala de pe fata, (kilo)gramele de aur de la gat/maini/urechi,  inaltimea tocurilor si masina pe care o conduc?

Nu mi-ar placea sa ma mazgalesc de ciocolata cand mananc, asa cum nu mi-ar placea sa ma mazgalesc de farduri cand ating o persoana machiata. Mereu m-am intrebat ce-as face daca as fi baiat si (n-)as vrea sa ating o astfel de fata…

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Enfin, la France! Despre A.

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Motto:

Sunt ceea ce aleg sa fiu
wordpress statistics
Martie 2009
L M M M V S D
« Feb   Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Categorii


