Sarbatoare la Sound

24 Februarie 2009 at 5:15 Lasă un comentariu

Dragii mei,

Am avut in seara aceasta inca o sarbatoare in sanul corului Sound in care cant: ziua dirijorului nostru, a omului care ne tine in viata, treji, entuziasti si cantatori nevoie mare.

Se numeste Voicu Popescu si e cel mai frumos om pe care l-am intalnit vreodata. Cine ma cunoaste stie ca pentru mine „frumos” inseamna distins, cald, ales, rar, firesc, care nu traieste la intamplare. In 5 ani de cand il cunosc, nu l-am auzit macar o data sa nu ne reaminteasca cum muzica se canta cu sufletul si nicicum altfel. Se incapataneaza sa puna accent pe trairi intr-o lume care in goana-i nebuna a uitat cu totul ca mai are sentimente. Se incapataneaza sa creada in continuare in mecanismele de reglare automata ale oamenilor, in selectia naturala si in managementul cu vorbe bune, umor si voie buna. E mereu neobosit, proaspat, izvor de energie, sursa de inspiratie. Profund pana la Dumnezeu si tolerant cu fiecare toana a noastra, ne iubeste pe toti atat de mult, incat ni se daruieste non-stop, trup si suflet, exact ca in prima zi (acum 15 ani). I-am spus acum vreun an ca daca l-as fi cunoscut acum vreo 30 de ani m-as fi indragostit cu siguranta de dansul🙂 .

I-am facut o poza intr-un turneu, din spate, de la o distanta de vreo 100 de m., dansul aflandu-se la capatul unui dig ce intra adanc in Marea Neagra, cu un rucsac in spate, mainile in buzunare, privind ineintrerupt framantarea si totodata pacea intinderii de apa. I-am trimis-o atunci, dupa turneu, fara sa-mi amintesc insa sa fi primit vreun mail inapoi, ca a vazut-o. Am avut insa surpriza sa o vad afisata pe desktopul calculatorului sau, acum vreo luna, la 2 ani de la „creatia” ei.

Nu a existat o bucurie mai mare pentru mine decat sa vad ca ceva ce a iesit din mainile mele a fost atat de apreciat de dansul, incat sa-l afiseze intr-un loc pe care il priveste zilnic, la atata timp dupa ce l-a primit.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Vine vineri Multumiri :-)

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Motto:

Sunt ceea ce aleg sa fiu
wordpress statistics
Februarie 2009
L M M M V S D
« Ian   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Categorii


