Vine vineri

21 Februarie 2009 at 22:10 2 comentarii

Pentru Dana

„Si uite asa ne trece viata tot asteptand sa vina vineri…!” am auzind pe cineva spunand cu tristete.

Macar e bine ca persoana care a spus-o constientizeaza ca ceva nu e bine in modul de abordare a situatiei. Prin urmare mai are sanse de scapare de atitudinea plictisita si obosita a multor oameni din anturajul sau. Din pacate si eu aud mereu in jur indivizi diversi plangandu-se ca iar e luni, ca nu au chef de munca, ca sunt obositi, ca nu s-au odihnit destul in weekend si mai bine nici nu mai incerc sa imi aduc aminte si alte replici, pentru ca deja intru in depresie.

Imi amintesc cum, pana acum vreun an, duminica era cea mai urata zi pentru mine; dupa-amiaza, nu faceam altceva decat sa ma gandesc la aceleasi lucruri. De fapt, toata copilaria asta am auzit: „No, iar e luni maine!”. Bine ca m-am scuturat. E un PowerPoint care a tot circulat pe mail si care explica prin mai multe exemple cum ne amanam noi fericirea de la un an la altul: intai ne dorim sa crestem mari, atunci vom face ce vrem noi si va fi bine, apoi vrem sa ne casatorim si vom fi in regula, apoi asteptam un copil ca sa ne fie mai bine, dupa care vrem sa il vedem mare si cu siguranta vom avea timp si de noi atunci, asteptam sa iesim la pensie ca atunci sigur vom fi odihniti si fericiti. Wroooooong. Morala era ca daca nu incercam sa gasim in fiecare moment, varsta, situatie din viata noastra motive de fericire, traim degeaba tot asteptand sa vina de la sine.

Nu! Fericirea e o stare de spirit ce nu e conditionata de varsta, de situatie materiala si profesionala. Si atunci am inceput sa imi doresc sa vad si eu lucrurile astfel. Sigur ca nu tine numai de repetarea unor vorbe frumoase in minte. Tine de grija pe care o ai fata de viata ta, tine de ceea ce decizi ca vrei sa faci cu ea. Inseamna ca te asiguri ca TU esti cel care o conduce, ca o traiesti asa cum vrei, ca-ti asculti si inima din cand in cand. Stii ca o poti modela exact asa cum vrei, numai sa vrei. Iti mai e de folos si sa te invarti intr-un cerc de oameni pasionati de meseria lor si fericiti cu viata pe care o duc. Insa totul tine de tine. Trebuie sa obosesti sa te mai plangi, ca sa-ti doresti altceva, si vei gasi calea.

Acum ma bucur ca vine luni, pentru ca fac o meserie care-mi place, intr-o firma care-mi place, cu oameni care-mi plac. Ma bucur ca sunt in plin weekend, in care am avut timp sa fac si cele trebuitoare si cele mai de suflet, ca maine este duminica si voi canta la Muzeul Satului de Dragobete (cu corul) si apoi voi merge la o lectie de dans. Ma bucur pentru ca simt cum detin controlul vietii mele; fac ce vreau, cand vreau si cu cine vreau.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Stop. Respiram adanc. Traim Sarbatoare la Sound

2 comentarii Add your own

  • 1. Rox  |  11 Iunie 2009 la 10:05

    La ce fel de cursuri de dansuri mergi, copilule? Si unde? Este si un vis de al meu mai vechi…pe care nu am fost in stare sa il transform in realitate…

    Răspunde
  • 2. devorbacugandurilemele  |  11 Iunie 2009 la 12:41

    La niciuna, Rox. Era doar de proba, dar pot sa ma interesez daca vrei.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Motto:

Sunt ceea ce aleg sa fiu
wordpress statistics
Februarie 2009
L M M M V S D
« Ian   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Categorii


