La cererea publicului 4

9 Februarie 2009 at 21:52 2 comentarii

La cererea cititorilor mei fideli, postez cateva articole mai vechi ramase uitate intr-un word, pe undeva…

 

Mi-e dor

Mi-e dor de oameni calzi.
Mi-e dor de oameni profunzi.
Mi-e dor de oameni intelepti.

De fapt mi-e dor de tot ceea ce acesti oameni imi pot da. Stiu, sunt o cersetoare. Trag pe langa ei, doar o sa ma molipsesc si eu cu putin mai mult optimism, curaj, dorinta de libertate, frumusete. Cand mai descopar cate un astfel de om ma bucur nespus, simt nu numai ca lumea ideala in care ma cred exista, dar chiar ca exista o lume cu mult mai buna decat ea. As asculta zile si nopti o astfel de persoana vorbind, as provoca-o mereu la discutii, sa aflu, sa-mi spuna si mie, sa invat.

Stiu ca sunt pretentioasa. Dar nu cred ca imi doresc imposibilul. Oamenii la care ma refer sunt cei care se bucura de lucrurile simple, care dau binete cu drag, care spun „Multumesc” uitandu-se in ochii tai, care se incapatineaza sa ramana sinceri, care respecta libertatea celor din jur si lupta in fiecare zi sa ramana liberi, care au cei 7 ani de-acasa, care tac mai mult decat vorbesc si transmit atat de mult prin tacere!

Sunt oameni care canta colinde, care traiesc clipa, care mereu gasesc ceva de imbunatatit la ei, care isi cunosc valoarea si se premiaza pentru succesele obtinute.

Sunt oamenii cu acea licarire in privire care spune totul. In viata mea, ei se numesc: Cami, dl. Voicu, dna Marilena, Doru, Bobby, Dorothea, Marcela, parintele Siluan, Razvan, Sylvain, dna Diriginta, Tomitza, Anca si Oana. Va multumesc ca existati! 

 

 

 

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

La cererea publicului 3 Prea simplu ca sa ne dam seama

2 comentarii Add your own

  • 1. Rox  |  12 Iunie 2009 la 9:43

    Adevarul e ca s-a intamplat ceva (nu major) si nu pot iesi din tristete…Si mie imi e dor…de oameni sinceri. Imi e dor de OAMENI pe care sa ii admir pentru ca sunt mai buni decat mine, mai onesti decat mine, mai smeriti decat mine…Imi e dor sa simt daruirea adevarata, neconditionata.
    Orice dezamagire in planul asta ma dezechilibreaza, mai ales daca a mea credinta in oamenii respectivi se dovedeste a fi mai mare decat ar fi trebuit sa fie. Se intampla asta cand aflu detalii care imi completeaza sau modifica trist „imaginile”, cand timp de cateva secunde aud sau aflu lucruri al caror sens nu il pricep. Sau atunci cand oamenii de langa mine imi cer increderea si pretind sa ma deschid cu totul desi ei mai au mici lucruri pe care le tin inca in interior si se „burzuluiesc” ca ii invadezi atunci cand tu cersesti explicatii sau detalii…
    Si atunci ma supar pe mine in primul rand pentru ca imi permit luxul a avea asemenea doruri si uneori sa si cred ca unii mi le sting. Cine sunt eu sa am asemenea pretentii de la oamenii astia? Si de ce perseverez in naivitatea asta? Cand voi putea fi realista in majoritatea timpului?
    Si daca nu pot fi, unde sa fug in alta parte?
    Poate ca, totusi, la mine trebuie sa fac o schimbare. In concordanta cu optimismul si curajul pe care nu le mai am in mine.
    Tie, draga mea, iti doresc cat mai multe impliniri ale dorurilor tale!
    Te imbratisez!

    Răspunde
    • 2. Catalina  |  12 Iunie 2009 la 17:10

      Draga Rox, te imbratisez si eu. Am observat si eu ca lumea te mai intreaba diverse lucruri de detaliu din viata personala si cand incepi sa le spui vezi ca nu au rabdare de un raspuns mai mare de 10 secunde. Am inteles mai tarziu ca asa sunt oamenii, te intreaba de una si de alta, se leaga de vreun detaliu pe care l-ai spus ca sa intre in vorba, dar nu vor de fapt sa afle in amanunt. Poti sa incepi cu un raspuns scurt si general, (de fapt sa nu spui nimic) si daca vezi ca se multumesc cu asta sau trec repede la raspunsul urmator te-ai prins ca trebuie sa taci. Iar tu pe ei… eu am inceput sa nu-i intreb nimic, cu gandul ca cine vrea sa-mi spuna ceva o va face oricum. Vreau sa le protejez intimitatea mai mult decat o vor ei. Ba chiar unii asteapta sa fie intrebati pentru a spune! Si cauta-i pe oamenii astia buni in jur, o sa-i gasesti daca esti atenta! Mult succes!

      Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Motto:

Sunt ceea ce aleg sa fiu
wordpress statistics
Februarie 2009
L M M M V S D
« Ian   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Categorii


