La cererea publicului 3

9 Februarie 2009 at 21:46 Lasă un comentariu

La cererea cititorilor mei fideli, postez cateva articole mai vechi ramase uitate intr-un word, pe undeva…

De cand nu v-ati mai ridicat ochii din asfalt?

Constatare rece: Dimineata de octombrie. A fost cam frig luna asta. Azi parca a fost ceva mai bine. Urat pe jos. Domne, da’ cata mizerie poate fi pe strazi. Tz, tz, tz… Trec putin grabita, absenta parca. Merg la medic. Nici nu ma uit pe unde merg, ce-or zice oamenii din jur: tineretu’ asta e cu capu-n nori, ce mai! Ia uite-o, zambeste lung, cine stie, se gandeste la vreun baiat, la seara trecuta…

Realitatea calda: Dimineata de octombrie. Foaaaarte frumos afara, ce bine ca a mai venit caldura inca pentru cateva zile. Merg pe aleea de sub copacii care ma lasa sa intrezaresc printre crengile lor blocurile de vizavi, aurite de soarele de ora 07.45. Si cat de vesele arata pe fundalul bleu al cerului! Imi place contrastul de mor. Ascult o formatie rock recent descoperita, care imi face repede rost de un tonus optimist si vioi. Picioarele mele saluta in trecere frunze galbene abia trezite si imi vine sa ma rotesc in mers, cu mainile in aer: sunt atat de fericita!!! Zambesc luuuuung si mi-e bine pentru ca m-am gandit sa ridic ochii spre cer ca sa vad acea minunatie.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

La cererea publicului 2 La cererea publicului 4

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Motto:

Sunt ceea ce aleg sa fiu
wordpress statistics
Februarie 2009
L M M M V S D
« Ian   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Categorii


