La cererea publicului 2

9 Februarie 2009 at 21:45 Lasă un comentariu

La cererea cititorilor mei fideli, postez cateva articole mai vechi ramase uitate intr-un word, pe undeva…

Corpul nostru stie singur de ce are nevoie

 

De vreo cateva luni tot vreau sa-mi schimb frizura: doar o am de un an si jumatate, si parca nu-mi mai place, vreau altceva, dar nu stiu exact ce; toata lumea imi spune cat de bine ma prinde iar eu vreau in continuare altceva.

Intre timp am treaba multa la birou, ma gandesc ca nu mi-am ales inca tema de dizertatie, trebuie sa schimb geamul de la bucatarie, sa-mi plombez niste carii si printre altele… da, am de luat si o decizie sufleteasca, sa spunem, care se lasa cam de multicel asteptata. Da, cam de un an si jumatate, ca si frizura. Hmm, foarte interesant zic, acum, la cateva zile dupa ce mi-am luat inima in dinti si am hotarat sa fac exact ce imi spune sufletul. Doar stie el ca nu-i mai e bine, saracutul; si se tanguie singur, insa stapana il crede pretentios si nu-l baga in seama.

Anyway, acum nu mai vreau sa-mi schimb frizura.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

La cererea publicului 1 La cererea publicului 3

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Motto:

Sunt ceea ce aleg sa fiu
wordpress statistics
Februarie 2009
L M M M V S D
« Ian   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Categorii


