Despre Soare

1 Februarie 2009 at 18:55 Lasă un comentariu

🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂

Stiti cat de drag mi-e soarele? Mi-e taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaare, tare drag!

Soarele ma face sa visez, ma face sa-mi inalt ochii catre cer si sa nu contenesc sa ma uimesc de minunatia lui. Cum sta el acolo si, in bunatatea lui, accepta sa ne daruiasca tuturor din lumina si caldura sa, de parc-ar spune: „Poftiti, luati, indindeti-va mainile catre cer si incarcati-va. Sunt mereu aici pentru voi, doar sa va intoarceti fata catre mine!”

Imi place sa-l salut in fiecare dimineata si sa-i multumesc pentru ca exista ca sa ma faca fericita. Il privesc si descopar in el atata forta! Imi da curaj sa merg inainte, parca asigurandu-ma ca imi va lumina calea pe oriunde voi merge. Apoi e vorba de caldura pe care o degaja. Avem nevoie sa ne mai dezmortim sufletele si sa le lasam dezmierdate de razele sale binevoitoare. Nu de putine ori am iesit zgribulita afara la el, iar el m-a primit in bratele sale asa infrigurata, m-a mangaiat bland si incet, incet, m-a alintat cu multa rabdare, pana am simtit cum imi intra caldura prin piele si curge lin prin toti porii, pana departe… Fericirea de dupa nu are limite. E una deplina, atotcuprinzatoare, te face sa te invarti de implinire si sa zambesti laaaarg!

Soarele e viata si putere. E curaj si sustinere. E indrazneala si energie, explozie si incredere. Si bunatate multa, pana-n cer! Langa el e lumina. Cu el mi-e cald si mi-e bine. Datorita lui zambesc.

Nu ii va lumina niciodata pe aceia care nici nu il vor observa. Ei vor ramane reci si intunecati, iar asta nu va fi decat in urma propriei lor alegeri.

p.s. Si cum nici lumina, nici caldura nu pot atinge pe cine nu si-o doreste, va dati seama ca un soare va cauta alti sori ca sa ii fie bine. Oare cum o fi cand se intalnesc? Va dati seama cata lumina si caldura?

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Altfel de muzica La cererea publicului 1

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Motto:

Sunt ceea ce aleg sa fiu
wordpress statistics
Februarie 2009
L M M M V S D
« Ian   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Categorii


