O alta lume

7 Decembrie 2008 at 17:43 Lasă un comentariu

Am pasit astazi intr-o alta lume. Fete noi, care cascau ochi mari la noii veniti,  te salutau pe loc, tare si clar. Iti urau bun venit si intrau repede in vorba cu tine, ca si cum te cunosteau deja, stiau ca esti om bun venit in vizita. Care mai de care incercau sa-ti arate ce are fiecare.

E vorba despre „Piata de Craciun”, organizata de cateva asociatii pentru copii in situatii speciale, care au pregatit tot felul de ornamente si decoratiuni de Craciun, de vanzare. Copiii aceia au talent cu adevarat la lucrul manual, picteaza, sculpteaza si cos cu o maiestrie de invidiat. Banii stransi urmeaza sa fie folositi tot in proiecte pentru ei.

Nu am mai vazut de mult atatea imbratisari pe metru patrat! Ce m-a impresionat era insa si naturaletea lor, lipsa lor de complexe si de rautati. Nu vedeai decat zambete si vorbe bune. Dintr-o data eu eram cea „anormala” pentru ca m-au lasat masca cu familiaritatea cu care te intampinau si nu stiam cum sa reactionez. Am incercat sa fiu la fel de normala ca ei si nu mi-a fost usor. Sigur ca intai nu stiam de ce sufera fiecare si cum ar trebui sa ma port. Toti profesorii lor insa se purtau cat se poate de normal cu ei si am inteles ca la fel trebuie sa fac si eu. Am si cumparat lucruri create de ei si Doamne, cat mai erau de mandri!

Prefer sa cumpar felicitari stangaci finalizate dar vesele si facute cu drag, iesite din suflete de oameni speciali, celor printate, electronice, cu desene reci si impersonale. Sigur, pretul e mai mare, dar povestea din spatele fiecarui obiect este unica. Imi doresc ca aceste targuri sa aiba un succes din ce in ce mai mare!

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Va colind cu drag! Pentru tine, ca sa-ti scriu

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Motto:

Sunt ceea ce aleg sa fiu
wordpress statistics
Decembrie 2008
L M M M V S D
« Noi   Ian »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Categorii


