Despre mine

26 Noiembrie 2008 at 22:47 3 comentarii

Sunt un copil.

Mereu se mira lumea cum de pot trai in lumea mea ideala si cat de naiva pot fi cateodata. Asta e. Eu simt ca inca nu am pierdut (pe termen lung) nimic fiind atat de sincera incat ramane lumea traznita, atat de increzatoare in Binele din lumea aceasta, avand mereu sperante copilaresti, zic ei. Ma tin tare departe de inselatorii si minciuni pentru ca e atat de bine sa te simti „curat”! Mi-e bine; dorm bine noaptea cu constiinta mea pe perna, nu ma straduiesc sa par cine nu sunt si, de vreo cateva zile am hotarat ca nu ma voi mai da peste cap sa-i multumesc pe toti din lumea aceasta. Oricum, mereu vor fi cativa nemultumiti, din diverse motive, care poate nu au de-a face cu mine. Tot ce pot face e sa ma straduiesc sa-mi fac cat mai bine treaba si punct.

Fac insa altceva: ma straduiesc sa aduc in fiecare zi zambetul pe fata oamenilor din jurul meu si nu ratez nici o ocazie in care ii pot face sa se simta speciali. Le recunosc meritele pe loc pentru ca „Acum” nu e decat o data. Ajut cat de mult, insa doar pe cei care se ajuta intai pe ei insisi.

Si cam atat. Asta sunt si n-am ce-i face, alta mama nu mai face, vorba cantecului.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Va colind cu drag!

3 comentarii Add your own

  • 1. camelguilde  |  27 Noiembrie 2008 la 11:51

    Pai ce faci, copil frumos? Sari dintr-un bog in altul ca un popandau?
    Spune-mi daca aici te gasesc de-acum incolo!🙂

    Răspunde
  • 2. devorbacugandurilemele  |  27 Noiembrie 2008 la 18:14

    Daaaaaaaa… ei, poveste lunga! Dar de-acum aici raman!

    Răspunde
  • 3. Danielle  |  28 Noiembrie 2008 la 16:42

    Ce poza frumoasa avem😀. Vrei sa iti reflecti gandurile in apa din poza?Pune o muzica lenta asemanatoare cu cea din China si va fi mult mai frumos;)

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Motto:

Sunt ceea ce aleg sa fiu
wordpress statistics
Noiembrie 2008
L M M M V S D
    Dec »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Categorii


