Asta vreau sa fac

14 februarie 2011 at 11:30 9 comentarii

Maine ma tund periuta. De acum doua zile de cand m-am hotarat, simt o oarecare emotie, aproape frica. Un prieten m-a intrebat care simt ca e motivul si nu am stiut sa raspund. Tot ce stiam era ca eram foarte sigura ca vreau s-o fac.

Azi insa mi-am dat seama. Sunt foarte emotionata de intalnirea cu mine. Maine voi fi goala in fata fiintei mele si va trebui sa ma accept asa cum sunt, cu bune si cu rele, cu forme mai placute sau mai neplacute, cu un cap mai perfect sau mai imperfect. Si sa ma iubesc, asa imperfecta cum sunt.

E asa o usurare de zece minute incoace de cand mi-am dat seama de unde vine acea uriasa emotie! De cativa ani sunt intr-un proces constient (si continuu) de dezvoltare personala, insa partea de acceptare a mea asa cum sunt a inceput din prima saptamana a lui ianuarie 2010. Atunci mi-am dat seama cate pleaca de aici: increderea in mine, lejeritatea in fata oamenilor, eliminarea inhibitiilor, acceptarea celor din jur etc. Atunci mi-am scris pe prima pagina a agendei proaspat incepute: Asta sunt eu si sunt absolut in regula! Si am lucrat pe partea aceasta incepand de atunci, purtand haine pe care inainte nu le purtam crezand ca ma dezavantajeaza (si nu voi place lumii), facand incet, incet, actiuni pe care voiam de mult sa le fac dar nu aveam curaj pentru ca cutare sau cutare (persoane importante din viata mea) nu erau de acord, in principiu, ascultandu-ma si urmandu-mi dorintele, chiar daca asta mi-ar fi adus dezaprobarea celor din jur. Ideea era nu sa le fac in ciuda, ci sa accept ideea ca cineva nu ma aproba si totusi sa actionez asa cum voiam.

Aceasta tunsoare imi place de mult timp. Imi inspira atata simplitate, deschidere, curatenie sufleteasca! Si tot n-am avut curaj pentru ca, ce credeti, pentru mine conta si sa ma asigure cineva ca imi va sta bine, ca lumea sa-mi aprobe decizia si sa fiu placuta in societate. Acum sunt gata sa accept si ca vor fi oameni care ma vor dezaproba, dar asta nu inseamna ca nu ma vor mai considera o persoana placuta. Acum sunt gata sa accept chiar si eu (daca va fi cazul) ca nu ma avantajeaza neaparat, dar sa fiu tunsa asa o vreme pentru ca-mi place tunsoarea.

Acum simt nevoia de aceasta tunsoare ca de aer.

Entry filed under: Cum am facut eu. Tags: , , , , .

Dansul e una dintre cele mai mari bucurii ale mele Si iata-ma-s tot eu cea veche

9 comentarii Add your own

  • 1. Cristian  |  14 februarie 2011 la 23:19

    Fii pregatita sa primesti multe complimente :-)

    Vei fi frumoasa tunsa periuta. Ochii si buzele mai vizibile, urechile si linia gatului libere – toate trasaturile senzuale ale fetei iti vor fi dezgolite puiblic

    Toate insa nu puncteaza cat frumusetea interioara, simpla, expresiva. Inima ta deschisa si curata se exprima catre toti cand renunti la par, si va radia. Oamenii reactioneaza mai mult la atitudinea noastra, decat la forma parului nostru. Tunsa periuta vei fi o ATITUDINE, nu o coafura. Dincolo de surpiza de prima vedere a celor ce te stiu, daca tu te simti bine cu tine, toata lumea va simti atitudinea ta mai mult decat coafura ta.

    O fata mai curajoasa ca 7 barbati!

    Vei fi remarcata :-). Un drive test incitant pentru increderea ta de sine

    Răspunde
    • 2. devorbacugandurilemele  |  15 februarie 2011 la 8:28

      Multumesc mult pentru aceste ganduri, ma ajuta in pregatirea pentru deseara. :-)

      Si cred ca ai mare dreptate. Inteleg acum de ce am ales sa o fac asta seara, cand nu mai am nicio alta activitate dupa serviciu, ca sa pot merge acasa si sa pot petrece timp cu mine, privindu-ma, descoperindu-ma, acceptandu-ma, placandu-ma, iubindu-ma. Apoi, odata ce voi fi ajuns la acea pace si armonie interioara, ma voi putea prezenta in fata oricui. Si cred ca o seara va fi de ajuns pentru asta. Doamne, abia astept!

      Cuvintele tale au pus puntul pe “i”.

      Răspunde
      • 3. Cristian  |  15 februarie 2011 la 20:44

        Cat de mult iti doresti asta! :-)
        Bucura-te din plin de moment!

        Dar nu uita: tu ramai aceeasi! Doar forma parului nu te defineste cine esti

        Nici feminitatea ta nu sta in lungimea parului

        Priviri socate? Intrebari stupide? Fii constienta ca tunsa la zero (poate si periuta) sfidezi si calci peste conventii sociale. Multa indrazneala la o femeie poate fi prea violenta pentru oamenii cu vederi inguste. Fii intelegatoare cu ei. Ei sunt prizonieri ale parerilor celorlalti. Indrazneala ta ii intimideaza si nu o pot suporta. E problema lor, nu a ta. Da-le insa timp, si se vor obisnui. Vor realiza ca feminitatea si lungimea parului sunt chestii diferite

        Poti sa iti tii maine capul sus cu eleganta si gratie?
        Sigura de propria feminitate
        Cu multa stima de tine insati

      • 4. devorbacugandurilemele  |  15 februarie 2011 la 21:13

        Da, mi-am dorit-o si am facut-o! Nu stiu daca ai vazut ultimul meu articol, chiar spuneam despre cum de fapt ma simt la fel. E pentru prima data cand nu ma simt schimbata dupa o tunsoare. Ma asteptam sa sitm ca ma impinge spre un nou fel de acceptare a mea (ca-mi impinge putin limitele) si ca voi avea nevoie de cateva ore pentru asta, dar nu.
        Si da, am aflat zilele acestea de cate feluri de reactii poti primi si sunt pregatita si pentru ce urmeaza. Asta e al doilea motiv pentru care am facut-o.
        Sper sa ma descurc bine :-)
        si ce e si mai interesant, cum simt asa ca de fapt nu e nimic nou la mine, nici nu simt nevoia sa anunt in seara asta lumea in masa de aceasta schimbare (gen sa schimb poza de facebook sau mess). sunt perfect de acord cu ideea ca vor vedea toti atunci cand se vor intalni cu mine (daca se va intampla). De fapt nu s-a schimbat mare lucru :-)

  • 5. Adela  |  16 februarie 2011 la 15:38

    Felicitari Cata, pentru curaj si pentru rezultat, nu doar acela ca iti sta foarte bine, ci si starea interioara pe care ai obtinut-o, pentru pasul inainte in evolutia ta personala. Cu drag.

    Răspunde
  • 6. ARDELEAN LIVIU  |  29 octombrie 2011 la 22:20

    parul este podoaba capului ….. scrie asta in biblie
    eu nu te felicit ….esti de zeci de ori mai placuta in poza cu parul mare….

    Răspunde
  • 7. Delia  |  8 noiembrie 2012 la 16:20

    iti sta super naspa…..la inceput aveai un par frumos si iti statea super , dar acum ………sunt tunsoari scurte frumoase ….dar asta e penibila……asta este parerea mea….ai facut o mare greseala

    Răspunde
  • 8. michaela  |  16 martie 2014 la 21:30

    eu am avut un metru cincizeci parul si am hotarat sa ma rad pe cap deci zero la frizerie am luat parul in punga apoi cu briciul original m-am ras perfect capul imi e ca o sfera alba de atunci ma rad la doua zile e perfect imi dau cu ulei de palmier si luceste primavara asta o intampin cu acest look iar la firmas toti sunt uluiti de chelia lucioasa si de cerceii enormi din urechi care-mi lungesc pavilioanele prin greutatea lor am un succes nebun cand negociez cu clientii rar careva nu vrea sa-mi mangaie capul si accept asta fiindaca am onoare

    Răspunde
  • 9. tores  |  6 mai 2014 la 16:59

    dorinta de schimbare nu inseamna penibilitate………doar cine nu reuseste sa incerce sau sa gandeasca mai departe de coltul strazii poate sa foloseasca astfel de cuvinte

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Motto:

Sunt ceea ce aleg sa fiu
wordpress statistics
februarie 2011
Lu Ma Mi Jo Vi Du
« Ian   Mai »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28  

Categorii


Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

